Onderwerp: Als ik nou die vlinders ga maken
dan wil ik dat doen op een stukje bakpapier...moet ik daar dan nog extra bijv. plantaardig vet op smeren tegen het plakken? Hoe doen jullie dat?
gr, Christina
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Als ik nou die vlinders ga maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dan wil ik dat doen op een stukje bakpapier...moet ik daar dan nog extra bijv. plantaardig vet op smeren tegen het plakken? Hoe doen jullie dat?
gr, Christina
ik doe het gewoon op het bakpapier en dat laat altijd prima los, gewoon goed laten drogen en er voorzichtig afhalen!
Als het nog niet goed loslaat is het nog niet genoeg opgedroogd, dus dan moet je het gewoon nog wat langer laten liggen.
Hai,
je kan ook op een stevig stuk papier , of snijplank wat huishoudfolie doen, dan op laten drogen en het huishoudfolie haal je er heel makkelijk af, plakvrij gegarandeerd. wel goed op laten drogen.
succes
Hoi..
Ik gebruik zo'n doorzichtig showtas mapje. Voor papieren documenten..Daar doe ik dan mijn voorbeeld in, dat kan nu ook niet wegglijden.
Vet niet nodig, laat vanzelf los als het droog is.
Ik vind het perfect werken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Als ik nou die vlinders ga maken