1 Laatst bewerkt door micheline (18-04-2007 19:10)

Onderwerp: Uit België

hallo, uit Belgi

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

2

Re: Uit België

Dag Micheline,

ik ben Veronique, 31 jaar en kom uit Wilsele (Vlaams-Brabant). Welkom op dit forum.

Er zijn nog een paar mensen uit Belgi

3

Re: Uit België

Dag Micheline,

Als je een restaurant hebt dan kan jij toch via ISPC en Ranson gemakkelijk aan je producten komen, niet?
Niemand die cursus geeft uit ons landje!
veel succes met je taarten en mail gerust als je vragen hebt!

succes!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4 Laatst bewerkt door micheline (23-04-2007 22:01)

Re: Uit België

Ja, ISPC is heel duur met alles . Van Ranson had ik nog niet gehoord, heb eens op de site gekeken en ziet er heel goed uit ; ga zeker eens een kijkje nemen. Bedankt
Neen niemand die hier een cursus doet ; maar Lonnes ven op de site wil wel eventueel bij ons langs komen , als ik genoeg kandidaten heb . Dus alle Belgjes , 't is uwe moment !!! reageer
groetjes :Y
Micheline

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

5

Re: Uit België

Als het een beetje op een centraal gelegen plaats doorgaat, wil ik me gerust inschrijven. Desnoods kunnen we ook nog aan carpoolen doen.

6

Re: Uit België

sorry da'k nog niet eerder gereageerd heb. ik koop veel bij sileto/chocolate world in antwerpen, is heel dicht bij kennedy tunnel dus gemakkelijk voor jou te bereiken. verder is er in kontich een winkeltje, marco bakker, maar da's dan weer verder van u. kris, die in beveren woont, haalt daar ook een beetje spullen bij electro de muynck. 'k weet het exacte adres niet meer, maar staat ergens op de site hier, als je via de zoekfunctie zoekt vind je het wel.

groetjes!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

7

Re: Uit België

ik woon in Maldegem , dat is  laatste  stukje oos-vlaanderen , net voor Knokke .
-Als je van Antwerpen komt hoef je enkel de N49/E34  te volgen , wij liggen langs een zij baan er van , hoef niet in het centrum van Maldegem te zijn .
Je kan ook via de E40 komen , afslaan aan Aalter en dan gewoon de baan volgen richting Maldegem -Knokke .
Maar ik kan u altijd een plannetje door Mailen ,

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

8

Re: Uit België

Micheline,

welke cursus zou lonnes geven?
en wat is de prijs hiervoor?

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

9

Re: Uit België

Belluna, als jij toevallig wil deelnemen, heb je misschien zin om te carpoolen? We kunnen aan een parking van de E40 afspreken en samen verder rijden. Dan delen we de kosten voor benzine.

Re: Uit België

Ik geloof dat de zus van Martha van het ACDS een zus heeft die in of op de gens van Belgie woont en ook cursussen geeft. Zou je haar een moeten bellen.

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

11 Laatst bewerkt door belluna (03-05-2007 20:51)

Re: Uit België

Hi V

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

12

Re: Uit België

Ja, dat lijkt me leuk, maar demonstreren zit er bij mij nog niet in. Ik zou vooral gaan voor icing spuiten en eventueel wat bloemen met fondant maken. Het lijkt me wel veel om in 3 uur te doen. Ik denk toch dat ik ga gaan. Dus als je toch nog besluit om te gaan, kan je me nog altijd iets laten weten.

13

Re: Uit België

hoi,

zeg, van mij mag iedereen iets mee brengen om te demonstreren, hoor . Je mag altijd aan Lonnes vragen om iets anders bij te doen , maar dan moeten er wel genoeg deelnemers zijn , want dan zou ze ze in 2 groepjes splitsen .
En dan komen toch al enkele Belgische taartjrs samen. Ik had er eigenlijk liefst een ganse dag van gemaakt maar ja, we zien wel.

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

14

Re: Uit België

Micheline,

ik zie dat je van Maldegem bent, ik woon in Assenede, dus lekker in de buurt. Ben zeker geïnteresseerd om zo'n cursus te doen. Je laat het maar weten!
Ik koop veel zaken bij het Gents bakkershuis in Gent. Daar kan je redelijk wat vinden, maar ik vind het niet goedkoop. Langs de andere kant spaar je zo wel op verzendingskosten...

Groeten,
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

15

Re: Uit België

welkom, das dicht bij ,
Als ik tijd heb ga ik eens naar Gent . Misschien kan je ook op 9 juni komen . Het aantal groeit altijd maar , we kunnen dan misschien tips en ide

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

16

Re: Uit België

Gaat er dan een cursus door op 09/06? Laat je nog iets weten?

Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

17

Re: Uit België

ja, de cursus gaat normaal gezien door op 9 juni . Iederreen die gereageert heeft stuur ik nog een mailtje met de verdere details . Er kunnen nog enkele dames bij , dus niet aarzelen maar doen !!!

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be