Onderwerp: Liefde in een doosje
Zag zulke leuke doosjes bij de xenos dus gelijk mini cc's gemaakt en het geheel aan een vriendin gegeven die wel een opsteker kan gebruiken
Bedankt voor het kijken
Groetjes Martine

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Liefde in een doosje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zag zulke leuke doosjes bij de xenos dus gelijk mini cc's gemaakt en het geheel aan een vriendin gegeven die wel een opsteker kan gebruiken
Bedankt voor het kijken
Groetjes Martine

Die zien er heel erg leuk uit!!Leuk ingepakt ook!!
Groetjes Darlene
wat ben jij een lieve vriendin! en ook leuk gedaan zeg. mooi dat randje zo
Bedankt Dames,
Ik ben ook erg blij met het resultaat
Groetjes Martine
Oh ja, die doosjes heb ik ook zien staan. Lees: niet gekocht. Ik zocht de theedoosjes zonder de tekst thee. En kwam deze doosjes ook tegen. Erg leuk, en ook leuk ingepakt! Grappig, de stickers heb ik ook :-) Zijn leuk he?!
Oh ja, die doosjes heb ik ook zien staan. Lees: niet gekocht. Ik zocht de theedoosjes zonder de tekst thee. En kwam deze doosjes ook tegen. Erg leuk, en ook leuk ingepakt! Grappig, de stickers heb ik ook :-) Zijn leuk he?!
IK zeg kopen!
Ik heb alle kleuren gekocht staan meten in de winkel.
De stickers zijn echt super handig ben dr erg blij mee.
Groetjes Martine
leuk geheel zo
Je hebt me op een idee gebracht!
Wat een schatjes, leuk doosje
Je vriendin zal er wel heel blij mee zijn
Ja ik kan ook een opsteker gebruiken ,mooi kleurencombinatie.Zijn die stickers ook van de xenos!!!
Thanks
Nee de stickers zijn via het wereld wijde web besteld
Groetjes Martine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Liefde in een doosje