Onderwerp: kleurstof mengen?
Hallo
Kan ik kleurstof mengen in het fondant? Ik heb niet alle kleuren dus vroeg me af ik zelf kleuren kan cre
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » kleurstof mengen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo
Kan ik kleurstof mengen in het fondant? Ik heb niet alle kleuren dus vroeg me af ik zelf kleuren kan cre
Als je de primaire kleuren hebt kun je veelkanten op. Ik dacht dat dat rood, blauw en geel waren. Dan kun je oranje, groen enz.. maken
Ja hoor, dat kan heel gemakkelijk.
Gewoon elke keer met een schoon coctailprikkertje iets van de kleuren nemen die je wilt en die samen mengen met de fondant.
(Misschien een tip: even een klein stukje fondant proberen, voordat je van een kleur teveel doet..;) )
Ja, zoveel je maar wilt...zelfs alle merken door elkaar als je wilt
Als ik kleuren ga mengen (bv rood en geel voor orange) meng ik het altijd eerst in de pasta elk voor zich. Daarna meng ik de gekleurde pastas met elkaar.
Yep dat doe ik ook...
Eerst rode en gele fondant maken en Dan lanzaam mengen..
Altijd iets van het donkere bij het lichte doen net zolang tot je de juiste kleur hebt!
Bedankt voor de tips! Het is goed gelukt!
Groetjes Nathanja
ik heb ook een vraagje over kleurstof!
ik heb kleurstof gehaald bij een taartenbakkers winkel in de buurt maar krijg het niet voor elkaar om mooi rood te maken word altijd roze ik gebruik rol fondant welke kleurstof uit de webshop is echt fel rood?
dankje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » kleurstof mengen?