1

Onderwerp: hele kleine bakvormpjes?

Even een vraagje.....ik moet binnenkort een bruidstaart maken maar die mensen willen graag allemaal een persoons taartjes[dus geen cupcake's].
Hebben jullie misschien een idee welke bakvormpjes ik dan kan gebruiken??

Alvast bedankt!
Groetjes Marit

2

Re: hele kleine bakvormpjes?

Voetbal vormpjes halen bij de xenos. En daar 1 persoonsbolletjes van maken?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Bij de marskramer hebben de cake bakvormpjes van 9x6x4 (l*b*h)
Ik heb ze gisteren zelf ook gebruikt en ze zijn heel geschikt voor 1 persoonstaartjes!

knuffies Karin

4

Ik gebruik altijd deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=181 en die werken echt perfect!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Katja, lijken me toch welk joekels van 1p gebakjes? Ik zou ze zelf toch wat te groot vinden denk ik.

6

bij dille en kamille verkopen ze ook hele kleine vormpjes

Jessica

7

Sansan schreef:

Katja, lijken me toch welk joekels van 1p gebakjes? Ik zou ze zelf toch wat te groot vinden denk ik.

Nee, hoor. Anders had ik ze er ook niet bijgezet. Ik gebruik ze zelf altijd als 1-persoonsgebakjes en ze zijn de perfecte maat.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl