1

Onderwerp: een paar vullings vraagjes

als je een laag bbr doet doen jullie dan daar nog iets boven op of eerst het biscuit en daarop pas weer de volgende laag???
of kan bbr en bv aardbeienvulling ook als 1 laag

en heeft iemand enig idee of ik bbr kan kleuren? iemand al eens geprobeerd

2

Re: een paar vullings vraagjes

Ik doe altijd en combi van bbr met jam of iets anders als je de zoek functie gebruik kan je heel veel combinaties vinden dat samen met bbr heel lekker kan zijn :Y
En voor de volgende vraag of je bbr kan kleuren had ik dus wel gedaan afgelopen jaar voor holloween toen had ik groen bbr gemaakt voor mijn enge taart dus het kan wel maar niet te veel gebruiken :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

Re: een paar vullings vraagjes

ja ik kleur de botercreme regelmatig.... leuk om toefjes te spuiten, of bijvoorbeeld water of modder te maken op de taart... ook leuk om meppertjes mee op te spuiten....

ik gebruik nooit botercreme als vulling omdat ik alleen 1 op 1 botercreme maak... maar als ik banketbakkersroom gebruik als vulling doe ik daar rustig de aardbeienvulling direct bovenop.... en dan nog een 2e laag met banketbakkersroom en vulling...

maar je kan ook 1 laag botercreme en 1 laag aardbeienvulling doen... even uitproberen wat je zelf lekker vind!