1

Onderwerp: Ja! Dit is mijn nieuwe hobby!!

Hallo allemaal!

Ik ben superblij, want ik heb net mijn eerste taart gebakken en gedecoreerd met fondant en hij is erg goed gelukt! Het biscuit was perfect, snijden, vullen en afsmeren ging goed. Fondant ziet er goed uit, ben echt zo trots op mezelf! :-D

Sorry, moest het even kwijt. Jullie begrijpen dat hier het beste denk ik, haha!
Hij staat nu in de vriezer, dus kan nog even geen fotootje plaatsen, maar die maak ik volgende week als mijn meiske (wordt 1) jarig is.

Verder over mezelf.. Ik ben een Rotterdamse die nu in Breda woont. Ik ben 31 jaar, en sinds vorig jaar oktober ben ik mama van Fenna, een heerlijke meid!

Ik heb nooit echt hobby's gehad. Wel in een ver verleden veel met Fimo-klei bezig geweest. Dus taarten decoreren met fondant is dan natuurlijk een erg herkenbare bezigheid.
God, ik weet gewoon nu al dat ik dit veeeeeeeel vaker wil doen! Ben nu al aan het bedenken dat ik best een leuke Sinterklaastaart kan maken voor wanneer we met de hele familie het Sinterklaasfeest vieren.

Tis echt een virus h

2

Re: Ja! Dit is mijn nieuwe hobby!!

Het is inderdaad een virus. Welkom op deze site.. Ik ben ook nog een beginner en ik vindt het echt een heerlijke hobby

3

Hoi, welkom hier op het forum. Klinkt inderdaad heel erg herkenbaar, grappig om te lezen. Je kunt hier in elk geval heeeeeel veel idee

Bakgroetjes van Marinka!

4

Nou, de verjaardag is helemaal geslaagd en iedereen heeft van mijn taarten gesmuld, inclusief mijn jarige Jetje zelf! :D

Hier de foto's van mijn twee allereerste taarten. De roze taart was een gewone biscuit met Almhof aardbeienkwark en botercr