Onderwerp: Geboetseerde 80-jarige in de rozen
Een tante van mij werd 80 jaar. Weer een goede reden om een taartje te maken en aan het boetseren en rozen maken te slaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboetseerde 80-jarige in de rozen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een tante van mij werd 80 jaar. Weer een goede reden om een taartje te maken en aan het boetseren en rozen maken te slaan.
Wat een prachtige rozen zeg!
De hele taart is heel mooi
wauw!!! mijn ogen vallen ook meteen op de rozen.. ze zien er prachtig uit! net zoals de rest van de taart natuurlijk, maar die rozen... WAUWWWWW!!!!!!!!!!!
hele mooie rozen en mooie kleuren
Ja idd je rozen zijn echt mooi, maar ook je tante ziet er echt fris uit voor haar 80 jaar
Ja idd je rozen zijn echt mooi, maar ook je tante ziet er echt fris uit voor haar 80 jaar
haha, inderdaad, ik heb haar rimpelvrij gemaakt. Daar was ze wel blij mee.
Ze was ook iets te pin-up achtig uitgevallen, ik was wat enthousiast met de bovenkant van het lijf, humhum
Wat een prachtige rozen! Waar heb je die van gemaakt en hoe?
groetjes Kim
leuke taart..die rozen zijn prachtig gemaakt!
Is die tante zo'n hipperd dat ze op haar 80e nog gezellig rood haar heeft? Dan houdt ze ook vast van bonte kleuren en dus een bont taartje ?
Je roosjes zijn prachtig, ik vind ze ook wel op eustoma's/lisianthussen lijken, die heb je ook echt in dat donkerpaars.
Wat een hippe tante, heel mooi gemaakt en die rozen, prachtig!
Mooi geboetseerd!! maar die rozen!!!!!!! ge-wel-dig!
Wat een leuk taartje! Je rozen zijn echt schitterend!!
Heel erg mooi en prachtige kleuren!
Is die tante zo'n hipperd dat ze op haar 80e nog gezellig rood haar heeft? Dan houdt ze ook vast van bonte kleuren en dus een bont taartje
?
Je roosjes zijn prachtig, ik vind ze ook wel op eustoma's/lisianthussen lijken, die heb je ook echt in dat donkerpaars.
http://www.wholeblossoms.com/img/produc … us-web.jpg
Ja, daar lijken ze inderdaad wel wat op, erg mooi! En mijn tante is inderdaad zo hip dat ze nog rood geverfd haar heeft.
Ik heb het rozen maken trouwens geleerd bij Madhuri. Dat was zo leuk, je raakt er helemaal verslaafd aan joh. Ik wil heel graag nog meer soorten bloemen leren maken.
prachtige zeg! en net als mijn voorganger, je rozen, wauw!!!!
Prachtig hoor en de bloemen lijken inderdaad op lisianthussen.
Heel mooi want die had ik in mijn bruidsboeket
Wat een leuke taart....
hele mooie taart en je rozen wow!!!!
Wow, deze taart zie ik nu pas... Wat een beauty zeg!!
schitterende taart en werkelijk schitterende rozen :-)
Echt geweldig rozen. Zo mooi gemaakt.
Ze steken echt heel mooi af.
wow wow wow! Wat een prachtige rozen!!!
wat een prachtige taart!!
zeker mooie rozen en een hipope 80 jarige!! leuk zo op de taart gedrapeerd die rok ook
wat een leukerd weer!! En die rozen zijn werkelijk prachtig!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboetseerde 80-jarige in de rozen