1

Onderwerp: vraagje over "boobs"

Hallo lieve mensen,

Ik heb even een vraagje. Ik ga voor het weekend "boobs"maken :Y voor de verjaardag van mijn man. Nu heb ik al bij diverse mensen gezien dat ze er een beetje een lijfje onder maken. Moet ik dit nu doen met alleen marsepein of moet ik hier een aparte cake voor bakken en het lijfje eruit snijden? :rolleyes:

Ik hoor het graag zo snel mogelijk, want ik ga morgen beginnen met bakken.

Groetjes Sylvia :D

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

2

Re: vraagje over "boobs"

ik bak een vierkante cake voor het lijf en twee aparte mini bollen voor de boobs. alles op elkaar leggen en in

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

3

Ik bak gewoon een ronde taart (en uiteraard twee boobs) en snij er dan een beetje een taille in.........maar er zijn erook die alleen maar boobs maken, zonder lijf. Waarschijnlijk krijg je ze allemaal wel te zien als je 18+ intypt bij de zoekfunctie.

4

wij maken de boobs zonder lijfje. gewoon twee taartjes gebakken in glazen schaaltjes, naast elkaar zetten en in een keer bekleden.

groetjes inga&maja

5

Ik maak boobs zonder en met ondertaart. Als er een ondertaart bij is dan zet ik de boobs op de onderlaag, besmeer de hele handel met botercreme en bedek dan alles met marsepein of fondant.

Succes Sylvia, ik ben benieuwd!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

ik bak ook een ronde taart en twee bollen in ikea vormpjes
ik snij de ronde kantjes aan de zijkant eraf
en boven ook een rondje(bij de halslijn

hier in het dorp zijn de boobs favariet ik moet er deze week 3 maken!!

7

Bedankt voor jullie reacties :D
Hier kan ik wel wat mee. Ik heb pas de ronde balvorm gekocht in de webshop. Nu eerst even passen qua formaat of ik nu een ronde taart of de vierkante ga maken.

Wordt vervolgd :Y

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG