1

Onderwerp: tupperware mat.

Wie heeft ervaring met de tupperware mat. Ik denk er over om er een aan te schaffen maar ben benieuwd naar ervaringen. Of je dan nog crisco of poedersuiker nodig hebt?

2

Re: tupperware mat.

Ik lees even mee, want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

Groetjes Scallie
"A balanced diet is a piece of cake in each hand."

3

Ik heb de (blauwe) tupperware mat... En hij bevalt mij prima. Ik doe er evengoed een klein beetje poedersuiker op maar dat is alleen voor de zekerheid.

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

4

Ik heb een gele tupperwaremat. Ik heb hem gekregen, dus geen idee of er verschillende modellen e.d. zijn.

Ik gebruik hem altijd, werkt erg fijn. Alleen is hij niet superglad, maar zit iets relief in, maar dat is altijd de onderkant van de fondantlap dus dat zie je niet op de taart. Ook wilt hij nog wel eens wegglijden, maar ik leg er dan een stukje antislip onder. Trouwens onder alle placemats en matjes leg ik zo'n stukje antislip.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Ik heb een matje van Ikea. Werkt super. Ben even de naam kwijt.. iets met pro .. Het is een onderlegger voor op je bureau. Hij glijdt ook niet weg want de onderkant is al antislip.
Hij is 2x zo groot als een normale placemat. Ik heb ze doormidden gesneden zodat ik ze ook bij workshops kan gebruiken.

Greetz Keet

Ik heb de ikea  mat ook, en het verbaasde me dat je die helemaal niet hoeft in te smeren, het plakt dus niet vast. Ideaal!! Ik heb hem groot gelaten omdat ik dan daarop de taart kan uitrollen en met de mat op de taart kan leggen.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

7

Ik heb die van Tupperware... kan niet zonder:) Echt heerlijk om op te werken en je kan gewoon de heleboel over je taart leggen en dan de mat verwijderen.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

8

Hier ook tupperware, een oude en een nieuwe, gebruik ze altijd. De oude om ook op te snijden, die ziet er toch niet meer uit, de nieuwe om op uit te rollen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Pooh schreef:

Hier ook tupperware, een oude en een nieuwe, gebruik ze altijd. De oude om ook op te snijden, die ziet er toch niet meer uit, de nieuwe om op uit te rollen

Jij ookal hihi. Zo heb ik het nu ook:)

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

10

ik heb van die flexibele placemets van ikea werken ook prima alleen merk dat ze een beetje te klein worden nu ik grotere taarten maak!

11

ik had ook die van tupperware, de gele. na 3 weken had ik er al in gesneden met mijn plastic mesje.. dus strepen op mn marsepein.
nu heb ik de mat van ikea, en deze vind ik veel prettiger werken. ook omdat deze niet weg glijd, en dat doet de tupperware wel. daarvoor maakte ik het aanrecht altijd nat, dan bleef hij wel liggen.

12

Hier ook de bureaumat van Ikea in gebruik. Werkt super!! en kost maar

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Ik gebruik voor het snijden een groene mat van de action (ligt bij de knutselspullen). Deze is volgens mij bedoeld voor het maken van kaartjes enz. Hij is wat dikker dus snij je er niet doorheen!

14

Boska schreef:

Hier ook de bureaumat van Ikea in gebruik. Werkt super!! en kost maar

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

15

Ja Joyce :)

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

Berichten [ 15 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » tupperware mat.