Onderwerp: Ook rupsje nooitgenoeg cc's
Mijn moeder is vandaag jarig en is bijna de hele dag weg, onder andere om muziekles aan kinderen te geven. Dus een taart vond ze eigenlijk niet nodig, want tegen de tijd dat er gasten komen is het avond en willen ze aan de borrelhapjes. Nou goed, dus ik had voorgesteld dan iets voor die kinderen te maken. Dat vond ze dan wel een leuk idee. Dus ik vroeg of ze nog een bepaald thema wilde, en toen zei ze dat ze op het moment bezig waren met Rupsje Nooitgenoeg. En ik had net een beetje op het forum rond zitten neuzen en was die ontzettend leuke cc's van Rupsje nooitgenoeg tegengekomen. Volledig ingespikt dus.
Aangezien de taartenwereld pas sinds 2 weken een groeiende hobby is, totaal nog geen ervaring. Beetje last van te weinig gevulde cc's, scheve cc's en die verdomde loslatende papiertjes... maar goed, voor zo'n eerste keer kon ik me daar niet ontzettend druk om maken.
Overigens... ik heb het forum doorgespit over die loslatende papiertjes, maar werd een beetje moe van het doorklikken en "zoekfunctie gebruiken" (want dat krijg je nu dus als je de zoekfunctie gebruikt... ook al die topics waarin alleen maar wordt gezegd dat je dat moet doen
) Dus gouden tip ben ik nog niet tegen gekomen, want me wel opviel is dat ik ze allemaal met het recept van Nigella heb gedaan, maar ik had nog een half pak chocoladecake mix, waar alleen water bij hoeft, en DIE 6 cakejes zitten stevig aan hun papiertje geplakt en de rest laat ALLEMAAL los... dus zal toch iets met het recept te maken hebben dan (die chocoladecakejes lijken sowieos meer plakkerig en euh... klef, in de positieve zin)
Foto's zijn door mijn vader gemaakt, heb ze pas na aflevering bekeken, dus ben niet erg blij met de overzichtsfoto-richting, maar is nu niets meer aan te doen. (en hij heeft ook net foto's gemaakt van de minder goed gelukte dingen... ik was erg trots op mijn appel, pruimen en zure bom, maar dat zie je niet op de overzichtsfoto...
)