Onderwerp: Dr. Oekter
Hallo dames,
Ik wil een stapeltaartje maken voor de mijn dochtertje die
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Dr. Oekter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo dames,
Ik wil een stapeltaartje maken voor de mijn dochtertje die
Ik vind het zelf bij chocoladetaart lekkerder om een beetje cacao door de botercreme te doen, dus dat kan zeker.
Aardbeien en chocolade zijn een hele goede combi. Dus dat moet ook zeker kunnen.
Met de kwarktaarten heb ik geen ervaring.
*)
Ik heb zelf ook geen ervaring met de kwarktaarten,maar je hoort hier op het forum van een heleboel mensen die de Mona toetjes puddingen gebruiken als vulling en daar zit vaak ook kwark smaak bij!!!Gewoon proberen dus!!!
Groetjes Darlene
Ik heb dit weekend een kwarktaart gemaakt (als opdracht zegmaar) en er was dus nog aardbeienkwark van over.. ik heb hem ingevroren om eens te proberen tussen een taart.. ik heb het dus nog niet geprobeerd maar volgens mij kan het wel gewoon hoor! hij is best stevig dus.. en als je gewoon een dijkje spuit tegen het smelten en/of uitlopen, kan het volgens mij geen kwaad gewoon proberen maar zou ik zeggen
Ik heb in augustus de kwarktaartmix van dr Utker gebruikt voor een bruidstaart ( het verzoek was limoen-kwark). Werkt prima! In dit geval heb ik de naturel-versie gebruikt en ipv alleen water het sap van 2 limoenen aangevuld met water gebruikt. Ietsje minder water zodat het kwark mengsel wat stijver wordt en klaar! Superlekker met een laagje lemon curd eronder.
Zoals Tesse92 als zegt: wel een dijkje spuiten maar verder no promblemo.
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanmiddag de mix gekocht, aardbei en ik ga het gewoon proberen met een dijkje haha. Hoeveel cacao doen jullie door de botercreme, of doen jullie dat gewoon op gevoel en proeven? Mijn chocobiscuit is wel zwaarder dan de normale biscuit, hoort dat zo, want heb eigenlijk nooit een chocobiscuit gemaakt en dit keer doe ik ze allebei
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Dr. Oekter