1

Onderwerp: kenwood km 264: krijg 'm niet werkend.

mmm...krijg 'm niet aan de praat. Wil zelf lemon curd maken en probeer nu de citruspers. Lijkt wel of er geen stroom op zit. Zit er ergens nog een verstopt knopje? Gaat er ook een lampje branden bij de draaiknop?

Baal als een stekker......

Greetz Keet

2

Re: kenwood km 264: krijg 'm niet werkend.

Het is wel zo, dat mocht er maar een bakje of dekseltje niet goed zitten: dan doet hij het niet :P Dus check even of alles er goed opgedraaid zit enzo.

Groetjes Laura!

3

Alles zit goed vast geklikt. Ga maar even bellen..

Greetz Keet

4

in het begin moest ik ook zorgen dat de mengkom goed zat. nu pakt hij hem ook zonder de mengkom onderaan.....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Ik heb ook een kenwood,en zoals Lautje zei soms is te maken met iets dat niet goed vast zit.
sucess

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

6

Thanks voor jullie reacties.

Maar gaat er ook ergens een lampje branden zodat je kunt checken of hij stroom heeft?

Ik heb alles wel 10x erop geklikt, volgens de instructiefilmpjes van de cdrom. Volgens mij ook goed. Zal zo nog 1x alles uitproberen...

Greetz Keet

7

Jaaaaaaaaa Hij doet het!!!!!

Denk dat ik teveel tegelijk wilde. Alle klepjes erop gedaan en nu doet hij het...

Gelijk een biscuit mixen!!!!

Greetz Keet

8

keet schreef:

Jaaaaaaaaa Hij doet het!!!!!

Denk dat ik teveel tegelijk wilde. Alle klepjes erop gedaan en nu doet hij het...

Gelijk een biscuit mixen!!!!

Haha dat denk ik dan ook :P Hij kan

Groetjes Laura!

9

Stom he! Ben blij dat ik nu weet wat het was.

Biscuit is gelukt! Ook de rest van apparaat uitgeprobeerd: aardappels geraspt en rostikoeken van gebakken, milkshake als toetje, appels in de sapcentrifuge, heerlijk allemaal!! Ben zo blij als een klein kind.

Greetz Keet

10

Ik had het de eerste keer dat ik hem gebruikte ook. Ik wilde de blender uitproberen en hij deed het niet. Had toen al wel vrij snel door dat hij het wel deed als dat kapje erop zat dus dat het daar wel mee te maken had. Bleek dat ik hem toch net niet ver genoeg vast gezet had. Gelukkig doet hij het nu wel.

Ik hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik!

Groetjes Elise

11

Alles is uit veiligheid volgens mij "vergrendeld"
Ik heb me in 't begin ook suf gezocht waarom de rasp het niet deed... Had ik de opvangbak en het mes niet beiden tot de "klik" doorgedraaid.

Maar sinds ik dat weet.... ben ik er ook superblij mee!

Rosti, ook een goed idee!

I don't believe in low fat cooking! (and baking)