Onderwerp: help! Eerste opdracht mislukt volledig!
Hallo allemaal,
Heb ik mijn eerste opdracht, gaat alles fout! Ik heb gistermorgen een kapsel gebakken, in de vriezer gedaan, vanmorgen eruit gehaald, maar hij is nog heel erg kruimelig, hij valt helemaal uit elkaar! Toch heb ik zo goed en kwaad als het ging hem doorgesneden, maar ook de zijkanten, alles valt uit elkaar! Heb ik hem gevuld en aardig bij elkaar weten te brengen, maar nu ik het ga afsmeren trek ik hele plukken kapsel mee! En de boter is echt al erg dun, expres, omdat ik dit al vermoedde dat dit ging gebeuren!
Ik heb er nu maar een nieuw kapsel in gedaan, in de oven, maar wat kan ik er nog meer aan doen als deze ook niet goed is? Ik snap het niet, heb het nooit gehad!
En het moet een hele saaie taart worden, mag alleen bruin en wit en dat bruin moet ook nog met cacao gekleurd worden want er zitten mensen met een kleurstofallergie. Maar het zijn allemaal bejaarde mensen, echt noooooooooooit van gehoord dat die dat ook hebben! Maar oke, dan doe ik dat.
Maar goed, ik heb er al bijna een heel pak cacao in gestopt in mijn fondant en ik krijg nog steeds niet de mooie diepbruine kleur die ik met de zoekfunctie vond!
Komt dat omdat ik het met fondant doe en niet met marsepein? En kan ik er stiekum toch wat bruine kleurstof bij doen of zouden jullie het gewoon lichtbruin laten?
Ik geloof niet dat ik geschikt ben voor opdrachten!:nooo!
Alvast bedankt voor de hulp!
Carola