Onderwerp: workshop resultaten
Twee workshops op twee dagen, moet kunnen.
Voil
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » workshop resultaten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooie taarten. het boek is heel leuk :-) en mooi
De barbie is heel mooi maar harry potter is heel leuk gevonden zo
als mijn dochter die ziet.......
Ohhhhhh die harry potter taart is leuk!!! 
wat een leuke taarten
Leuk!! Voor de verjaardag van mijn zoon (10 november) wil ik ook een HP taart maken. Ook ik had een boek in gedachten, maar dan een toverdrankenboek. Als je het niet erg vind, zal ik toch een beetje bij je spieken.
Groetjes Heidi:)
Leuk!! Voor de verjaardag van mijn zoon (10 november) wil ik ook een HP taart maken. Ook ik had een boek in gedachten, maar dan een toverdrankenboek. Als je het niet erg vind, zal ik toch een beetje bij je spieken.
Groetjes Heidi:)
Vind ik absoluut niet erg hoor. Ben er eigenlijk ook best een beetje trots op. Ben nu natuurlijk ook heel benieuwd naar jouw toverdrankenboek. Dus, als het zo ver is, hier posten he!!
Groetje,
Heidi
Wauw, dat boek is echt mooi!
Als 't ie niet te veel mislukt, dan zal ik dat zeker doen. Maar dat wordt niet voor het weekeinde van de 14de, want dan komt de familie. Eerst moet ik nog voor het komende weekeinde 2 taarten maken (voor de schoonfamilie, brrrrrrrr). ook boeken trouwens, dus ik kan ook nog eerst een beetje oefenen.
Groetjes Heidi
Wat gaaf, vooral dat boek! Hoe heb je dat gedaan?
Als grote HP fan zeg ik
Top taart!
Oh, die van Harry Potter is gaaf geworden!
Dat boek!!!!! Geweldig!!!
Dat boek is echt geweldig! Vind die losse bladzijde zo leuk!
*)
Wat gaaf, vooral dat boek! Hoe heb je dat gedaan?
Taart was gebakken in een 3D-bakblik in de vorm van een openliggend boek (hier ook in de webshop gezien).
Daarna zoals bij een 'gewone' taart vullen en bekleden en dan ... je fantasie de vrije loop laten... Leuk om te doen hoor! Heb ondertussen het bakblik ook gekocht, dus er zullen nog wel wat boeken van mij volgen
Groetje,
Heidi
Heel mooi gemaakt en jou HP toverboek vindt ik mega leuk 
leuke taarten! Ik vind dat boek erg leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » workshop resultaten