Onderwerp: 6 laags + 2 bruidstaart wit met roze roosjes. voor sprookjes huwelijk
de bovenste 3 lagen van dichtbij
Enkele maanden geleden kreeg ik een opdracht om een taart te maken voor 130 personen.
Zeer traditioneel, wit met roze roosjes, wat hartjes en bloemetjes.
Hij moest minstens 6 hoog worden...
Tijdens de berekeningen kwam ik op 8 hoog uit, maar aangezien ik dat niet durf te stapelen, mochten er gelukkig 2 losse taarten naast.
Hij moest bezorg worden in kasteel de vuursche te baarn.
Nou niet bepaald bij mij om de hoek, bijna 2 uur rijden, maar gelukkig woont mijn moeder in die regio, dus kon ik de taart bij haar komen decoreren, zodat ik niet zo lang met al die taarten in de auto hoefde (er zal maar iets gebeuren.. brrrr)
Dus een gezellig freubel weekeindje bij mams gehad.
Heb hem helemaal vol gestopt met dowls, nachtmerries gehad over het gewicht, maar hij stond als een huis. (vervoerd als 2x3 en dus 2 losse in dozen)
Bij het bezorgen begon het natuurlijk te hozen... gelukkig had mams een grote paraplu mee pff moet er niet aan denken zo'n stort bui op je taart.
Gelukkig eerst maar zonder taart gaan vragen waar ik hem mocht gaan opbouwen.
Werd van't kastje naar de muur, naar de keuken gestuurd, waar ze aankondigde hem zelf wel op te bouwen... ja daaaaaagggggg....
Na de niet geweldige ervaring van de rockabilly taart, dus maar op m'n strepen gestaan en gezegd dat ik het echt zelf, terplekke wilde doen.
Het was zoooo'n sjieke lokatie, (kom ik daar in m'n spijkerbroek en crocs.) Werd er peu nerveu van!
Best trots op dit grote project, dat deze x heerlijk zonder tegenslagen verliep.
hopelijk smaakte hij ook lekker. (laag om laag gevuld met lemoncurd botercreme en een choco taart met mousse en kersenvlaai vulling op verzoek van't bruidspaar)
bedankt voor het kijken!
http://www.lekkertaart.nl