Re: 1 jaar paars pootje
Jeemig, alweer een jaar...! Kl#te zeg!
Wel een super mooie taart en een prachtige kleur paars voor je pootje!
Beterschap!
Groetjes, Jose
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1 jaar paars pootje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeemig, alweer een jaar...! Kl#te zeg!
Wel een super mooie taart en een prachtige kleur paars voor je pootje!
Beterschap!
Groetjes, Jose
jeetje, is het al weer een jaar geleden! pfff lang joh... echt superbalen dat het niet beter met je gaat.
maar de taart is in ieder geval erg leuk geworden.
De taart is s
Om een gelegenheid welke dan ook een positieve draai te geven toont karakter en een innerlijke sterkte die je siert als mens!
the purple cake ....mooi gedaan pooh (maakt hupje ter ondersteuning)
Oh, Poohtje! Geweldig!! Hij is super origineel! Net als jij dus!
Dikke knuf en alles sal reg kom!
annemieke-76 schreef:Ik heb in maart mijn 5 jarig jubileum
Dan kom ik taart brengen
Ik zit hier met pootje omhoog de reacties te lezen en dan gaat het toch wel weer een stukje beterder (en zometeen nog even een nepbelgisch stukje chocola
. Het is overigens een dummy en de racekruk was te kort dag
Daar hou ik je aan
Ja het positieve is dat je er een prachtige taart voor maakt. Ik dacht al, wie eet hem op? Lees ik dat het een dummie is. Die pillen ga ik onthouden!
Whahahahaha!
Je optimisme is bewonderenswaardig hoor, petje af!
de reden is niet leuk maar ik vind je taart echt heel erg leuk die wielen zijn gaaf!!
Zoals vele al zeiden: de gelegenheid voor dit taartje is Kilo Utrecht Tango Maar je hebt er wel iets supermoois van gemaakt. Ik vind 'm helemaal geweldig!
Een taart voor een k*t reden maar wel heel leuk gedaan.
Ik kijk uit naar je taart van volgend jaar met versleten schoenzolen
Lieve Pooh, vind het echt een topper van een taart!! En onwijs knap dat je dat effies maakt zo met alle attributen erbij voor het 1-jarige jubileum!! Je bent een kanjer meis!! Enne nu, 1 jaar krakkemik en op naar het volgende goede gezonde jaar!!!
Dikke knuf en zonnestraal!!
Top taartje Pooh!!! En nu een jaar voorspoed....!!!
Oh, Poohtje! Geweldig!! Hij is super origineel! Net als jij dus!
Dikke knuf en alles sal reg kom!
Ik las iets te snel en dacht dat Nathalie "Oh, Pootje" had geschreven... (vond het nogal hard ).
Maar wat vervelend (understatement!) dat je nu al een jaar met je "pootje" zit, zo mankeer je niets en het volgende moment ben je zomaar een jaar verder met gips, dokters, rolstoel, etc..
Ik hoop voor je dat deze taart ook direct het laatste jubileum zal zijn! Hij is overigens erg goed gelukt, vooral de rolstoel!
Nathalie schreef:Oh, Poohtje! Geweldig!! Hij is super origineel! Net als jij dus!
Dikke knuf en alles sal reg kom!Ik las iets te snel en dacht dat Nathalie "Oh, Pootje" had geschreven... (vond het nogal hard
).
Als het goed is heb ik nog wel wat krediet bij ons Poohtje hoor Maar de "h" staat er toch wel hoor
Ik heb je zien rijden bij T&T, en de rolstoel lijkt sprekend. Maar het blijft k*t met peren natuurlijk, dus ik hoop dat je snel een "poo(h)tje is beter"-taart kunt maken!
*)
Ja dat is balen, dat het nog steeds niks is met dat pootje van je, Wel leuk bedacht zo de taart . En voor mij is het binnenkort ook een jaar geleden ( je weet wel).
(Therapeutische) toptaart!
Wrang, maar wel van belang. Stoere actie, om je situatie zo vorm te geven.
Ik duim (met m'n pijnlijke pootje, werkt vast!) voor je, voor veel beterschap!
Ach gossie...:S
Maarrrr... je taart is echt geweldig!!
Ik vind het superstoer dat je deze MET paars pootje hebt weten te maken!!
Petje af!
Mooie kleur die taart. Niet leuk waarom natuurlijk. Hoop dat het snel wat beter gaat.
Joh, zie hem nu pas!
Wat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, ook wel dieptriest genoemd, dat je dit jubileum 'mag' vieren Gelukkig heb jij bakken met humor en relatieveringsvermogen
Goed dat je je niet laat kisten
You go girl!
Eh....tja.....dan toch maar geen gefelicitaart.
Net als alle voorgangers vind ik dat je het TOP doet, nou je pootje nog!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1 jaar paars pootje