1 Laatst bewerkt door Pooh (18-11-2009 19:44)

Onderwerp: 1 jaar paars pootje

Dat is een jubileum en bij een jubileum hoort taart. Ook bij een waardeloos jubileum, therapeutisch werking misschien.
(Voor degene die niet weten wat en hoe;*klik*)

Wat zal ik zeggen, pootje is nog steeds paars, pootje wil nog steeds niet en kan bijna zeggen dat het nog beroerder gaat dan vorig jaar.
Maar.......... *en hier had dan iets positiefs moeten staan* :S
Ach, ik ben weer lekker bezig geweest ;)

http://lh6.ggpht.com/_mhBNoKQ6ukc/SttK6Bgu6eI/AAAAAAAACJw/YyvJWQV1owU/s512/824-Paars.jpg
http://lh5.ggpht.com/_mhBNoKQ6ukc/SttK5Y2gZaI/AAAAAAAACJo/jVn5U4mo0Tc/s512/823-Paars.jpg

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

2 Laatst bewerkt door Linda-S (11-10-2009 13:04)

Re: 1 jaar paars pootje

Ach meid! wat naar je dat je deze taart hebt ,moeten/kunnen maken, maar om het dan toch ook even positief te bekijken: je taart is geweldig! die rolstoelwielen... wauw!

3

Waaa, geweldige taart :D
Wel jammer voor je pootje natuurlijk :s

Leuk bedacht, die pillen als stippen!
Nog veel beterschap :)

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

4

Jemig, alweer een heel jaar geleden :(

Je taart is prachtig, al is de reden zo kl*te...

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Het is onwijs balen dat je dit jubileum moet vieren maar dat doe je dan wel met een taart in stijl. Ondanks het niet leuke thema is de uitvoering wel helemaal tot in de puntjes kloppend.

Dikke knuffel meis

Groetjes Elise

6

Jeemig klote he?! Dat het zo lang duurt.
Ik vind het wel tof dat je er een taart voor maakt, en ook nog een toffe taart :)
Dat is dan het positieve gedeelte denk ik :)

Mijn website: Presentaart

7

hoewel de reden verschrikkelijk naar is, vind ik je taartje super vet, heel goed gelukt :)

vanuit hier in ieder geval een dikke knuffel...!!

(misschien kun je bij je maar invullen: ik vind paars toch mooier dan hoe roze die eerst was ;) )

8

Het is eigenlijk te triest voor woorden! Wie had dit een jaar geleden gedacht! Onwijs balen!!! Maar je taart is wel leuk, vooral de geinige wielen.

Groet, Jolanda

9

Een bitterzoet taartje! Alleen iemand met gevoel voor humor en een positieve kijk op het leven kan zoiets maken. Ik vind hem geweldig.....
Een welgemeend maar voorzichtig kusje op het

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

10

'k had gehoopt dat dit jubileumtaartje niet nodig was geweest. Meis ... de zonnigere tijden zijn je zo gegund. 'k hoop echt dat die snel je kant op komen.

Big hug!!!!!!!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

11 Laatst bewerkt door Tom Poes (11-10-2009 19:32)

Ahhhhhhhhhh....maar volgende week is het toch over ;)?
Enne... je bent vergeten om 20 zakken B'ham-boodschappen aan je stoel te hangen :D!
Maar alle gekheid op een krukkie.... uh.... stokkie, het is natuurlijk zwaar KPA (k*tje-pi*l-andijvie) en ik vind je toch erg dapper hoe je ermee omgaat al is het soms met ups en downs.
Wij blijven voor je duimen en als het niet anders is duwen, sjouwen, tillen en.... McFlurrys eten!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

jammer om om zo'n reden een taart te moeten maken.
maar de taart vind ik HEEL GAAF :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Ach meid, alweer een jaar, jeetje, wat balen dat het nu eigenlij nog zelfs een beetje minder gaat dan toen. Maar ook ik vind; je taart is zooooo gaaf ! Ik mis alleen je nieuwe rolkruk nog? ;)

Groetjes, Conny

14

Oow meisie toch. Gelukkig heb je van die zwartgallige humor en ben je "therapeutisch" bezig geweest. Maar het blijft natuurlijk FC Knudde.
Dikke knuffel van Huib en mij.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

15

He bah wat een nare reden om een taart te maken... Maar ik vindt je taart wel super geworden, die wielen, geweldig! Ik heb in maart mijn 5 jarig jubileum :(

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

16

De reden is verschrikkelijk naar natuurlijk.. maar desondanks vind ik hem wel super gemaakt. Goed bedacht met de pillen als stippen en je flitsende rolstoel.

Veel liefs en een knuffel!

17

annemieke-76 schreef:

Ik heb in maart mijn 5 jarig jubileum :(

Dan kom ik taart brengen :Y

Ik zit hier met pootje omhoog de reacties te lezen en dan gaat het toch wel weer een stukje beterder (en zometeen nog even een nepbelgisch stukje chocola ;). Het is overigens een dummy en de racekruk was te kort dag ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

och meisje, tsja iedere gelegenheid is een gelegenheid voor taart... :S Ik wilde ook toen ik na 13 maanden ziektewet een taartje maken, maar toen geen tijd, dus niet gedaan, maar net zo;n twijfelachtige gelegenheid... :S

en nee... niet op naar het volgende jaar! hopen dat het bij dit ene jubileum blijft! ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

Wel in stijl gevierd :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

20

Je taart is super, de reden waarom een stuk minder. Hoop dat het toch snel weer wat beter met je Pootje gaat.

21

Het is *piep* dat je zo`n jubileum moet vieren maar je heb het wel heel gaaf gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

22

hmm beetje dubbel gevoel bij een jubileum :S,  hij is wel heel erg mooi gemaakt, hopelijk kan je er volgend jaar 1 maken met het vreugdedansje ofzo!!!
heel veel beterschap!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

23

inderdaad heel sneu voro je maar je taart is wel super opbeurend iets postitief omgezet die pillen stipppen super

24

Hilarische taart, al is het jubileum nou niet echt iets om te vieren

Volgend jaar maar een jubileumtaart dat het al weer een jaar stukken beter gaat :D

Alles goed???? nee 3 fout

25

Wat een gave taart heb je gemaakt! De reden is minder gaaf maar ik vind je zowiezo een enorme bikkel hoe je je er door heen slaat!!

@ TomPoes je  KPA-tje is hilarisch!  :lol: