1

Onderwerp: standaardvulling

hallo medebakkers en baksters!

Even een paar vulling vraagjes;

1. wat is nou DE standaard taart vulling? (zoals van n taart die je gewoon uit de winkel 
     haalt?)

2. kun je de vullingen die je gemaakt hebt ook in de koelkast bewaren? en zo ja hoe
     lang?

3. ik weet dat hier op t forum ergens n hele lange lijst rondzweeft  met verschillende
     smaken combinaties voor in je taart, maar volgens mij niet met de recepten erbij.
    is die er wel?

4. ik lees ook iets over bon bon bloc vullingen? hoe maak je dat dan? de bon bon bloc in de mixer met boter? of hoe moet ik dat voor me zien?

oke dit waren, voor nu, even mn vraagjes... alvast bedankt voor de antwoorden

2 Laatst bewerkt door Miss Pebble (09-10-2009 22:34)

Re: standaardvulling

Ik denk dat ik de mening van heel veel forummers vertegenwoordig als ik vriendelijk voorstel: gebruik even de zoekfunctie!!
En dat is niet lullig bedoeld, gewoon gemakzucht van ons... Nee hoor!! Maar als je even rondstruint kom je heel snel het antwoord op al je vragen tegen... en kom je er ook achter dat diezelfde vragen steeds weer opnieuw gesteld worden en dat veel forummers zich daaraan een ietsiepietsie ergeren.
Geloof me, als je zelf zoekt kom je ook nog heel veel andere leuke dingen tegen!

Btw, in de tijd dat ik bovenstaand verhaal schreef had ik ook vier antwoorden kunnen geven ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Re: standaardvulling

Aanvulling op Petrta:

1. Botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag