1

Onderwerp: moscovisch mix

ik hoop dat iemand mij kan helpen.
het volgende ik heb de mix uit de shop,nu staat daar alles op voor 100 gr mix,
bv 100 gr mix,4eieren,10gr water.
nu wil ik een vierkante taart maken van 25 bij 25 dus heb ik meer mix nodig.
moet ik dan alles dubbel doen want dan moeten er wel veel eieren in.
mischien is dit een domme vraag ,maar ik heb alleen het decoreren geleerd maar niet het bakken.

alvast hartelijk bedankt groetjes gerry

2

Re: moscovisch mix

In het oranje gedeelte links staan allemaal tabellen.

3

links in de tabel zie je kopje 'tabellen' staan als je daar kijkt dan zie je voor welke taart je hoeveel mix eieren en water nodig hebt

succes!

May the cakes be ever in your flavor!

Je moet gewoon het recept volgen. Als je er te weinig eieren in doet, zal het veel minder luchtig worden en kloppen je verhoudingen niet meer. Links in het menu van deze site zie je tabellen staan, daar kun je vinden wat je nodig hebt voor de taart die je wil maken.

Succes

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

Hihi allemaal tegelijkertijd een antwoord gegeven ;)

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

6

Biscuit is nu eenmaal vetloos eiergebak, dus het is normaal (en ook noodzakelijk) dat er zoveel eieren in gaan. Dus inderdaad, gewoon alles met twee vermenigvuldigen. En het is inderdaad een goed idee om voor dit soort dingen in het menu aan de linkerkant te zoeken of de zoekfunctie te gebruiken.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

allemaal bedankt ik ga er meteen mee aan de slag ik laat nog wel weten of het gelukt is
groetjes gerry