Onderwerp: Vlindertjes
Hallo,
Ik wil voor Inge om te beginnen een simpele taart maken, Inge is gek op vlinders en bloemen maar hoe kan ik deze maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vlindertjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik wil voor Inge om te beginnen een simpele taart maken, Inge is gek op vlinders en bloemen maar hoe kan ik deze maken?
Met bloem- of vlinderuistekers Of je gebruikt een patroontje van (bak)papier, legt dat op de uitgerolde marsepein/rolfondant en snijdt het uit.
Als je vlindertjes van rolfondant + wat tylose maakt, kun je ze in een V-vormig gevouwen kartonnetje laten drogen, dan staan de vleugeltjes overeind.
Jemig wat een info het laatste gedeelte maar wat lijkt me dat gaaf, ga vandaag de marsepijn bestellen want weet niet waar ik het anders vandaan moet halen dan van het net.
marsepein en tylose werk niet zo goed je kunt beter fondant nemen
je kunt ook royal icing maken en dan snoep papiertje in in vlinder knippen of ponsen en dan met icing er iets leuks op maken en een lijfje deze dan in een V vorm laten drogen dan heb je ook leuke vlinders
marsepein en tylose werk niet zo goed je kunt beter fondant nemen
je kunt ook royal icing maken en dan snoep papiertje in in vlinder knippen of ponsen en dan met icing er iets leuks op maken en een lijfje deze dan in een V vorm laten drogen dan heb je ook leuke vlinders
Ik werk atijd met marsepein en dat werkt ook heel goed hoor om vlinders te maken wel tylose er door doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vlindertjes