Onderwerp: Zwart-witte stapel voor een man.
Voor een kennis was de vraag: een grote witte taart, versiering mocht ik verder zelf weten. Vulling bovenste taart is zelfgemaakte jam en vanille-cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart-witte stapel voor een man.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een kennis was de vraag: een grote witte taart, versiering mocht ik verder zelf weten. Vulling bovenste taart is zelfgemaakte jam en vanille-cr
Mooie taart! Vooral de tekeningen op de zijkant en de strik..:Y
heel mooi hoor.
jaaaa..hij is mooi
gaaf! ik zag toevallig gisteren een taart op cakecentral voorbij komen dat soort dotjes op de zijkant! heel sjiek!!
gaaf! ik zag toevallig gisteren een taart op cakecentral voorbij komen dat soort dotjes op de zijkant! heel sjiek!!
Haha...betrapt Ja, die zag ik dus ook en die vond ik z
Mooi!! Vind de tekeningen erg leuk!!
Heel mooi!
sjiek! heel mooi de zijkant zeg
Een heel mooi ontwerp (weer eens wat anders ). Ik vind de handgeschreven letters en cijfers heel leuk zo en die versieringen aan de zijkant ook!
Ik vind em erg gaaf gemaakt!!! Persoonlijk had ik alleen de strik niet geschilderd. Had er witte strookjes op geplakt voor een wat strakker effect....maar da's uiteraard persoonlijk! Vind em wel echt gaaf.
Ja, achteraf vond ik dat dus zelf ook. Maar ja...om half twee
Bij het ophalen liet ik trouwens de hele stapel uit mijn handen flikkeren.....dan schrik je wel effe!
die zijkant is gaaf!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart-witte stapel voor een man.