1

Onderwerp: bokkenpootjes vulling

Hallo

Ik wil een taart maken met normaal biscuitdeeg en marsepein
nu wil ik een laag met bokkenpootjesvulling maken (dus deze met botercreme of met slagroom) maar als ik een 2e laag wil, wat kan ik er dan het beste op doen?

Jam lijkt me er niet zo lekker bij, en weet niet of chocolade weer gaat met marsepein.

Hopelijk heeft iemand inspiratie!

groetjes

2

Re: bokkenpootjes vulling

Kersenvlaaivulling is er erg lekker bij!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

die vulling die je ook op monchou doet?

4

teske91 schreef:

die vulling die je ook op monchou doet?

Ehhh... :think: geen flauw idee. Het zijn blikjes vulling die je bij de supermarkt krijgt. De merknaam is me even ontschoten.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Jonkerfris heet die vulling :) hebben ze ook aardbei en nu tgw. ook appel o.i.d.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

Hiertussen staat ook wel ergens bokkenpootjesvulling zodat je kunt zien waarmee je het nog meer kunt combineren..

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

6

oke dankjewel! kreeg het niet gevonden, en anders niet in combinatie met marsepein! maar ik ga het proberen

7

Kersenjam samen met bokkenpootjesvulling vind ik zelf toch ook wel erg lekker.

8

Hier is mokkacreme in combi met bokkepootjes favoriet.

Volg je hart...want dat klopt!

9

2 laagjes bokkepootjes? Iets anders willen ze hier in huis eigenlijk niet!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

10

haha, zover was ik zelfs nog niet, om daaraan te denken! haha

ik zit echt te bedenken hoe ik het aan ga pakken, ga hem morgen maken mocca klinkt ook wel goed maar vraag me af of hij dan niet te zoet word?
mocht hij lukken dan zal ik een foto posten!

11 Laatst bewerkt door djehr (08-10-2009 12:08)

teske91 schreef:

Hallo

nu wil ik een laag met bokkenpootjesvulling maken ( maar als ik een 2e laag wil, wat kan ik er dan het beste op doen?

Haha...wilde net exact dezelfde vraag posten want kon hem ook niet vinden op het forum. Vanuit hier...ook bedankt voor alle tips.

Ga morgen met twee vriendinnen freubelen. Ga er denk ik dan 1 vullen met alleen bokkenpootjesvulling en de andere met bokkepootjes met jam.

Zou verse frambozen en frambozenjam toch ook wel kunnen? (verse frambozen dan in de laag bokkenpootjes)...

12 Laatst bewerkt door djehr (08-10-2009 13:41)

mmm...doe iets niet helemaal goed, want berichtje stond er twee keer in...???

13 Laatst bewerkt door tuffie28 (08-10-2009 12:08)

ik had vorige keer een taart besteld ergens, daarin zat bokkepootjesvulling met abrikozenjam en dan marsepein eroverheen.

14

Ik had bij de bokkepootjes botercreme een laag bosbessenjam gedaan en dat vond iedereen erg lekker :)

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

15 Laatst bewerkt door teske91 (09-10-2009 08:13)

ik ga hem vanavond maken, toch maar besloten met aardbeienjam, want de helft lust geen kersen jam, of weer geen mocca, dus dan maar! hoop dat die lukt, en als dat zo is post ik hem!

oja misschien heel stom, maar ik kom er niet uit waar de afkorting bbr voor staat, kan iemand mij daarmee helpen! want er stond dus ook die vulling met bbr?

16

bbr= BanketBakkersRoom, als ik mij niet vergis ;-)

succes!