Onderwerp: Welke kleurtjes heb je nodig?
Hoi allemaal,
Ik ben een beginneling en wil graag wat spulletjes aanschaffen.
Maar wat zijn nou leuke kleurtjes om mee te starten?, koop je een starterspakket of gewoon losse flesjes?.
Gr. Ellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke kleurtjes heb je nodig?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Ik ben een beginneling en wil graag wat spulletjes aanschaffen.
Maar wat zijn nou leuke kleurtjes om mee te starten?, koop je een starterspakket of gewoon losse flesjes?.
Gr. Ellen
Tja, de keuze is aan jezelf. Je zou kunnen beginnen met een basissetje met kleurtjes die je denkt veel te gaan gebruiken en/of goed kan mengen. En wat voor taart wil je binnenkort maken? Al gaande voort breidt je kleurenverzameling vanzelf wel uit.
Als basiskleuren zou ik in ieder geval nemen: rood, geel, blauw, bruin en zwart.
Daar kun je al een heleboel kleuren mee maken!
Hoop dat je er iets aan hebt!
Ik ben begonnen met de basisset van wilton ( die met 8 kleurtjes) en daar kwam ik een heel eind mee
ook ik heb het basissetje van Wilton. ik vind het supermengen. laatst oranje gemaakt dmv een bolletje rood en een bolletje geel. schitterende pompoenkleur
Basis sett van Wilton ben ik ook mee begonnen. Maar gebruik nu meeste kleuren van SK
Ik heb de Student Kolor Kit van CK.
*)
Ik heb gisteren toch maar een starterssetje van Wilton besteld, en nog wat andere dingen. Nu hang ik de hele tijd onder de brievenbus tot het binnenkomt!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke kleurtjes heb je nodig?