Onderwerp: dank je wel
dat jullie afgelopen zaterdag Collin om 7.15 uur mee hebben genomen naar de voetbal zodat ik lekker naar de beurs kon 

16 cm en standaard gevuld met vanillecreme en aardbeienjam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » dank je wel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dat jullie afgelopen zaterdag Collin om 7.15 uur mee hebben genomen naar de voetbal zodat ik lekker naar de beurs kon 

16 cm en standaard gevuld met vanillecreme en aardbeienjam
Oow geweldig weer. Nou mag je wel eens even gaan vertellen hoe jij dat doet die twee kleuren bekleden, ik ben nl heul niet nieuwsgierig. Ik vind het echt zo gaaf staan. 
whahahha.... is gewoon een nieuwe lap fondant er tegen aan . simpel, dit keer met een reliefje erin van mijn nieuwe op de beurs gekochte roller 
Leuk zo, die "klimop" van bloemen.
erg mooi weer
Mooi, dat relief rollertje heb ik ook!:-)
Ooooh die is MOOI!! Die ga'k toch ooit eens als inspiratiebron gebruiken als je't goed vindt?
Waaauw, heel erg mooi!
En weer zo'n pracht exemplaar!!!
mooi gedaan hoor. En ik zou er op zo
super mooi weer..de kleurtjes,de design.......alles
Schitterend!! Kwebbel gaat dan ook volgend jaar heus wel mee doen met de wedstrijd... 

Oh wat gaaf! en erg orgineel!!!
Het is weer een plaatje!!
Het is weer een plaatje en wat een leuke kleurtjes zo!
Heel gaaf gedaan en mooie kleuren!
Ik vind hem ook echt prachtig! Ik hou van jouw stijl!
Doe jij jouw tappits nou met fondant en tylose?
Ik vind 'm mooi!! Vraagje: welke kleur is de donkerblauwe? En welke steker gebruik je voor de grootste bloemen?
Albast bedankt 
ja, de tappits met fondant en een beetje tylose en de donkerblauwe kleur heb ik gemaakt door bij het lichtblauwwan de onderlaag nog wat meer blauw en zwart toe te voegen. die grote bloemen zijn van de webshop hier, plungercutters, dit is overigens het kleinste maatje wat ik hier gebruikt heb. ze komen met zijn 4-tjes dacht ik...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » dank je wel