1

Onderwerp: amandelspijs

joepie het is er weer! Maar nu heb ik ooit eens cc-s gebakken met amandelspijs erdoor alleen weet ik niet meer hoe en niet meer hoe de verhoudingen waren. Mijn collega's vroegen er al naar.
ik dacht het 1 pakje van oetker op 1 recept was en ik een ei heb toegevoegd om los te roeren, gewoon door beslag kruimelen en vullen? ook na de zoekfunctie heb ik het nog niet gevonden. Wel andere ook lekkere ideeen.........
Weet iemand wat voor recept ik bedoel?

lekker duurt het langst!

2

Re: amandelspijs

Bedoel je dit recept?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=37027

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

3

als je op die link drukt komt er niks die doet het niet.
ik was ook wel nieuwschierig...

groetjes nicole

4

sorry hij doet het wel ga het ook maar eens proberen.

groetjes nicole

5

Dit onderwerp hoort thuis in Bakken en Vullen, vandaar: MOVE! :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6 Laatst bewerkt door Adrienne (05-10-2009 18:39)

nicole schreef:

als je op die link drukt komt er niks die doet het niet.
ik was ook wel nieuwschierig...

Bij mij doet ie het wel hoor! Klinkt heerlijk :9

** Sorry, ik had over je tweede berichtje heengelezen! Ben wel lekker bezig vandaan :S

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Ooohh amandelspijs en banketstaven... wat mis ik die (mijn lijn niet haha die wordt er vet van). Wel heb ik hier een soort marsepein gevonden met 50 % amandelen die er aardig in de buurt komt. Maak daar heerlijke gevulde koeken mee met de koekjes mix van de hebshop.
Ga ook is proberen om het te "verkruimelen" door een cupcake mix.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

8

Sharon, ik heb een keer een heerlijk recept gekregen van mijn zus om het zelf te maken, zal ik het voor je zoeken?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Graag :D

10

nee deze bedoelde ik niet, was idd een van die lekkere die ik had gezien. Het was echt gewone cc's met spijs, ik zie ze zo voor me en proef ze bijna. Het vullen mbv een spuitzak was zo lastig... daarom weet ik het nog zo goed hahaha

lekker duurt het langst!