1 Laatst bewerkt door Maroesja (04-10-2009 07:41)

Onderwerp: Ook mijn taart van T&T

Dit was mijn taart voor de wedstrijd. Niet in de prijzen gevallen helaas. Een winnaar in de A klasse was er niet dit jaar. Volgens de organisatie was er dit jaar geen enkele taart die goed genoeg was. Misschien mijn mening maar wel toevallig dat Wendy niet mee deed. Volgens mij waren er best een aantal mooie taarten bij, maar het lijkt mij alsof niemand goed genoeg is voor de A klasse behalve Wendy.
Beetje jammer wel. Mijn favoriet was de taart naast mij met het stelletje voor het hart (wat helaas stuk ging). Sorry weet niet van wie die was

http://img44.imageshack.us/img44/3536/img4455u.th.jpg

Sorry voor de rare foto, maar bij tinypic vinden ze hem al te vunzig volgens mij.

edit: Vulling chocolade botercreme met hazelnoten en amandel botercreme met stukjes toblerone. Misschien lag het wel onder andere aan mijn vulling.

Groetjes Maroesja

2

Re: Ook mijn taart van T&T

ik vind hem prachtig! Dacht dat jullie allemaal nog aan het natafelen zouden zijn, maar al zoveel mooie T&T-taarten.
Wat over die A-klasse... hebben ze dan misschien andere onderverdelingen gemaakt? Of misschien is het wel door 'de crisis' dat ze niet teveel prijzen wilden geven.

3

heel mooi! wat was je vulling?

groetjes José

4

O ik vond deze zo leuk en zo romantisch!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

5

Ik vind het heel leuk en lief :)

6

Ik vond dit zo'n schattig stelletje.

Groetjes, Elly

7

Deze taart was ook 1 van mijn favorieten.
Zo leuk ook al die dierenkoppels, en die mooie waterval.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

8

leuk geworden zeg!!

9

Deze vond ik ook al zo leuk! Was hij niet z'n hoofd kwijt?

Groetjes Ilse

10

Nee ilsjepilsje dat was een andere Liefde is ...taart!
Met hele grote poppetjes er bovenop.
Zij met hoofd en hij was zijn hoofd verloren.
Die lag er op een gegeven moment naast namelijk.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

11

sorruy maar vind je sneer naar Wendy een beetje ongepast. Het gaat in het juryrapport een heel groot deel over de smaak, de afwerking en het gebruik van verschillende technieken. Zij kan er ook niks aan doen dat ze dat allemaal goed beheerst

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

12

Super :thumb:

13

:D :D Die was van mij

Maar ik vond die van jou ook erg mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Oh ja... dank je Anette, was ff in de war....

Groetjes Ilse

Een echte "liefde is......." mooi gemaakt.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

16

ik zie niets.

Als je even de regelementen doorleest weet je hoe ze jureren, er worden gewoon door alle juryleden op verschillende elementen punten toegekend en naar aanleiding van je  puntenaantal val je in een bepaalde categorie en blijkbaar had dus niemand de perfecte combinatie van een heerlijke vulling en een perfect uitgevoede taart.

Je ontvangt je juryrapport nog dus dan weet je wat je verbeterpunten zijn voor de volgende keer

Alles goed???? nee 3 fout

17

maris18 schreef:

sorruy maar vind je sneer naar Wendy een beetje ongepast. Het gaat in het juryrapport een heel groot deel over de smaak, de afwerking en het gebruik van verschillende technieken. Zij kan er ook niks aan doen dat ze dat allemaal goed beheerst

Het is niet bedoeld als sneer. Ik vind dat Wendy hele mooie taarten maakt, maar ook dat zij daarin niet de enige is. Was ook zeker niet in de waan dat ik het zou gaan winnen en ben erg benieuwd naar mijn juryrapport. Want daar kan ik dan wat mee.

Groetjes Maroesja

18

Ik kan het  op deze foto niet zo goed zien, maar had 'm per ongeluk  al in een ander topic gezien, maar het is een leuke taart :Y

Wat betreft de catergorie-en: volgens mij weet de jury helemaal niet WIE er mee doet, en ook niet van tevoren of er wel of geen categorie A winnaar zal zijn, dus blijkbaar klopt het dus gewoon, dat er (nog) niemand zo goed is als Wendy ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

Toch een heel lief taartje ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

20

Lief taartje! Liefde is.... vind ik altijd vertederend...

Twee jaar geleden waren Wietske en Anette de enigen die genoeg punten scoorden voor de A categorie!! Toen was Wendy in de B categorie ge-eindigd, ook door de smaak, want toen had ze een bierrecept gebruikt :lol: de jury moest er niets van hebben!! Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, die verschillen zijn er gewoon.

Je hart fluitsert, luister goed!

21

Wat een prachtige taart !!!

Groetjes, Conny

22

Wat is ie leuk!!!

23

Ook deze is weer erg gaaf! Mooie waterval en knap geboetseerd

Groetjes Elise

24

Mooie taart was het en mooi geboetseerd!

25 Laatst bewerkt door chanttie57 (04-10-2009 11:46)

Ik vond het een super gave taart.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl