Onderwerp: paasmuffintoren
Ik heb dit weekend ook nog een paasmuffintoren gemaakt. Ik vond hem zelf erg schatting!
Hoi Els
taart van mij: http://www.prinsesopdetaart.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » paasmuffintoren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb dit weekend ook nog een paasmuffintoren gemaakt. Ik vond hem zelf erg schatting!
Hoi Els
Heel leuk en kleurijk.
Met alleen zo'n muffintoren zou ik al blij zijn.... laat staan met van die prachtig versierde muffins er in!!!!
M O O I !!!!
ooohh dat staat gezellig zo!!!
Dat is op z'n paasbest! Leuk!!
ooh wat schattig! Ik heb net de standaard besteld voor mini muffins, dus ik ga ook aan de slag!
Ik heb de muffintoren besteld via ebay. Je moet dan wel uitkijken bij wie je dat doet want bij sommige kommen er onwijs veel verzend- en handling kosten bij. Als iemand het wil weten wil ik wel opzoeken bij wie ik hem had besteld; hij kwam op 25 euro ofzo. Hoi Els
Met alleen zo'n muffintoren zou ik al blij zijn.... laat staan met van die prachtig versierde muffins er in!!!!
Hier ben ik het helemaal mee eens
De presentatie in zo'n mooie standaard geeft er wel nog wat extra's aan Jammer dat die dingen toch wel prijzig zijn, terwijl je 'm niet zo heel vaak gaat gebruiken en een behoorlijke sta in de weg zo'n ding... Met jouw cupcakejes erop is het helemaal een plaatje!
valt wel mee hoor: hij is in 3 delen en past dus in een vrij plaate doos. Ik wilde hem zoooooo graag hebben en heb hem dus via ebay mezelf voor kerst cadeau gedaan!
is dat dan het maatje kleiner toch? Ik heb trouwens een vraagje: op jouw album bij die paas taart, waar heb je die bloemen van gemaakt?
sorry voor het ophalen van misschien wel een beetje oud topic. Maar ik vindt je bloemetjes erg mooi gemaakt! Als ik vragen mag, waarmee heb je ze gemaakt? en zo mooi "omhoog" gekregen?
hoi leuk hoor alsnog reactie op mijn toren! De bloemetjes zijn gewoon van fondant en ze zijn gemaakt volgens de manier die op deze site bij de howto's staat. ('bloemen maken a la nathalie') succes!
hoi leuk hoor alsnog reactie op mijn toren! De bloemetjes zijn gewoon van fondant en ze zijn gemaakt volgens de manier die op deze site bij de howto's staat. ('bloemen maken a la nathalie') succes!
Oh daar heb ik nog helemaal niet gekeken valt me nu pas op dat er links van alles staat
Dankje wel voor je antwoord en wie weet zie je ze straks nog langskomen op een cupcakje van mij hahaa
Ik ben benieuwd. Zie deze paastoren nu pas en herkende daar wel de bloemetjes van de how-to. Leuk ze terug te zien!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » paasmuffintoren