1

Onderwerp: Vraag beetje SPoed mbt chocolade Biscuit

HAllo,

Ik heb nu een chocolade biscuit in de oven staan, net 36minuten in een voorverwarmde oven op 150 graden, ik heb met een prikker getest of hij gaar is, maar die prikker kwam er helemaal bruin uit, maw die taart is nog lang niet gaar?

hij staat er nu nog 10minuten in op 160graden, komt dit nog goed? iemand nog tips over hoe of wat?

misschien hoort de chocolade variant wel enigszins vochtig te blijven?

ik hoor het graag.

groetjes
Sabrina

P.s. heb van de week de gewone bischuit mix gedaan precies zoals hierboven staat en die was perfect gelukt.

Re: Vraag beetje SPoed mbt chocolade Biscuit

150graden is wel erg laag om steeds op te bakken,

dan 10 min op 150, 10 min op 160, 10 min op 170 en evt nog afbakken als dat nodig is op 180

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door tuffie28 (01-10-2009 12:04)

ik heb een heteluchtoven, zo staat het op de verpakking van de mix aangegeven?

bovendien was dus de gewone biscuitmix ook op deze manier gegaan en die was echt perfect gelukt?

bedankt iig voor het meedenken!

mn oven piept, ga eens kijken hoe het nu is

--> De taart is nu wel "droog" mn prikker kwam er geheel schoon en droog weer uit op meerdere plekken

Sorry voor mn paniekerig zijn, het is de 2e taart die ik ga maken en het is een verrassing voor mn mannen dus hij moet goed zijn:)

bedankt iig

grtz
sabrina

4

Ik heb ook hete lucht en ook hier staat een chocobiscuit in de oven, maar wel op 160 graden zoals mijn verpakking zegt ;)

Gewoon laten staan, ik weet zeker dat de mijne na 30 minuten ook niet gaar is en dat hij zeker weer voor 10 minuten terug gaat (en misschien nog wel een keer :+).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.