1

Onderwerp: lekkere koelkastvrije vulling voor cupcakes

Hoi,
Binnenkort neemt er op mijn werk iemand afscheid. Ze wilde graag dat ieder zijn kunsten toont, en dacht daarbij aan mijn taartenmanie als voorbeeld. Nou, ik moet dus wel....maar taarten maken met zoveel mensen in korte tijd, nee dat gaat niet lukken. Dus bedacht ik me dat ik iedereen wel een cupcake kan laten vullen en versieren.
Nou moet de vulling een paar uurtjes buiten de koelkast staan dan, dus is mijn vraag wat is een lekkere vulling die niet in de koelkast hoeft.
Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: lekkere koelkastvrije vulling voor cupcakes

Botercr

Groetjes Rineke

Hoe krijg je het smaakje eraan dan? Welke smaken zijn er allemaal? Heb al de zoekfunctie geprobeert.......maar er zijn zoooooooooooveel topics over botercreme, zie door de bomen het bos niet meer!

4

Ik heb zojuist een blikje vlaaivulling door de botercreme gedraaid: :9 :9 :9

maar als je met een spuit wilt vullen en geen stukjes erin wilt kan een pakje saroma ook prima :Y

Verder vind ik "gewoon" jam in de cuppies ook heerlijk :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Oh, en nu ik zie dat het niet voor kinderen is: een likeurtje erdoor is ook niet te versmaden ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Het hoeft toch geen botercreme te zijn? Je kunt ook laten vullen met jam of lemoncurd, smeren met icing en bekleden met marsepein of fondant. Dat kan prima buiten de koelkast, toch?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Adrienne schreef:

Oh, en nu ik zie dat het niet voor kinderen is: een likeurtje erdoor is ook niet te versmaden ;)

Haha, het is voor een team gezinsbegeleiders......en heb geen idee of er nog teamleden tussen zitten die daarna naar een gezin toe moeten.......zie ze al aankomen :-)

Maar die saroma is wel een superidee, kan ik nog meerdere vullingen maken ook en kunnen ze zelf kiezen wat ze willen! Pot jam en een pot lemoncurd kan ik natuurlijk altijd op tafel zetten voor de liefhebbers!!

Hoi,
Ik heb gisteren cc gevuld met bosbessen vlaaivulling en afgesmeerd met merengeubotercreme met gesmolten chocolade erdoor en betrooid met chocolade.
Heel lekker al zeg ik het zelf.

10

Hallo,
De patidess praline en speculoos is ook heerlijk in de botercreme.

Groetjes