1

Onderwerp: verkeerd gevult.........

Ik heb zo'n taart waar alles mis aan gaat......
Het biscuit was al niet echt mooi hoog geworden, nou ja dacht ik, dan hou ik deze maar voor eigen gebruik....
Toen ging ik vullen en afsmeren en had dus 2 schaaltjes staan, 1 met de botercrememix en 1 met botercreme van roomboter en poedersuiker.
Ben ik dus de taart gaan vullen met de verkeerde....(hoe suf kan een mens zijn).
Nu de vraag? ...... is dit nog wel lekker of kan ik hem beter weggooien omdat ik dit andere mensen niet kan voorzetten?
Verder heb ik er lemoncurd bij gedaan.

2

Re: verkeerd gevult.........

Ik smeer mijn taarten altijd af met de mix, geen problemen tot nu toe. Denk dus niet dat het veel problemen op zal leveren! Succes er verder mee!

3

Ik vul mijn taarten altijd met een bc van blue band/roomboter/poedersuiker en dan een smaakje erbij, echt heel lekker... Maar daar zijn de meningen over verdeeld... Dus voor eigen gebruik, gewoon proberen, weggooien is toch zonde... Succes

Enjoy!

4

Ik vind 1:1 botercreme zelf erg vies als vulling, maar zoals hier boven gezegd wordt, de meningen zijn daarover verdeeld :)

Groetjes Laura!

5 Laatst bewerkt door sandra m (30-09-2009 10:14)

ik vind de botercrememix altijd super als vulling maar dit heb ik nog nooit gedaan en vind het zonde om weg te gooien(wat een krent ben ik he :lol: )
Dus ik maak hem maar gewoon af en bewaar hem voor een gelegenheid dat ik het kan maken om een mislukking voor te zetten.......... :o

6

De botercreme mix vind ik zelf ook super als vulling! Maar dit is zo boterig :P

Groetjes Laura!

7

1:1 botercreme als vulling heb ik ook een keer gedaan bij een appelcake met heeeeeel veel appel. dat smaakte wel goed. maar op een gewone taart weet ik het niet....vind het vaak zo boterachtig smaken.

ik zou de taart zeker niet weggooien. gebruik het desnoods als oefentaart qua decoratie en proef het zelf.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.