Onderwerp: Super trots op babyborrel taart
let op, oud topic!
Gisteren hebben we de geboorte van onze tweede zoon gevierd met een babyborrel. Het was heerlijk weer dus we konden lekker in de tuin zitten. Naast de beschuitjes moest er natuurlijk taart zijn! Het is een sterrenstapel geworden, ik ben gek op sterretjes en was dus heel blij met m'n nieuwe impression mat!!
Bovenste twee taarten zijn gevuld met 3 lagen lemon curd en mona citroen kwarktaartpudding. Derde taart is een chocobiscuit gevuld met 2 lagen chocobc en kersenjam en een laag kersenvlaaivulling. Onderste taart is gevuld met 2 lagen champagnecreme met aardbeien en een laag aardbeienjam.
Ik ben zelf erg blij met het resultaat terwijl ik meestal niet zo snel tevreden ben en gelukkig kreeg ik tijdens de borrel van iedereen complimenten. Ook de smaak was erg goed en ook dat kreeg ik van iedereen te horen.
En voor wie het leuk vindt:
Bloemen
Bloemen en decoratie (bloemen, bloemblaadjes, babydecoratie en glitters op de ene helft van de tafles en op de andere helft glaasjes met een roos of een gerbera met een babyblauw veertje ernaast en eromheen ook blaadjes, decoratie en glitters, helaas die staan niet duidelijk op de foto)
Bedankjes
Beschuitjes
Hartige hapjes (tussen de schalen staan de glaasjes met de bloemen erin, alleen niet zo goed te zien)