1

Onderwerp: marasguin vraagje

hoi allemaal ik heb een vraagje
waar is marasquin te koop dat ik in een taart kan doen of in de vulling ik heb op internet gezocht maar dan zie ik alleen liter flessen te koop bij een slijterij maar ik geloof niet dat dat het goede is.
alvast beadnkt voor de reacties

groetjes nicole

2

Re: marasguin vraagje

Ik had een klein flesje, gewoon van de slijterij.

3

ja maar ik lees overal dat je daar heel veel van in moet doen en dat het niet het zelfde is als die essence of is dat geen waar is het wel het zelfde?

groetjes nicole

4 Laatst bewerkt door e.b.m. (28-09-2009 14:52)

Essence is inderdaad geconcentreerd. Afhankelijk van je recept kan je het vervangen door de drank, maar dan moet er wel meer door heen. En niet ieder recept is geschikt om met meer vocht te maken. Een optie is bijv. een hoeveelheid te gebruiken water vervangen door de drank.

Essence koop je overigens bij de supermarkt. Misschien dat de toko het ook wel heeft.

P.S. Heb net even op de site van Dr. Oetker gekeken en wat ik al vermoedde: de marasquin-essence is uit het assortiment. Vorig jaar zocht ik het ook al en heb het uiteindelijk op vakantie in Frankrijk in een supermarch

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

ik wilhet gewoon door het biscuit mix doen dus moet ook niet al te veel er in moeten gooien het gaat dus maar om een paar mililiter maar bedankt in ieder geval.

op naar frankrijk

groetjes nicole

6

Bij de biscuitmix kan je het water gewoon vervangen door de drank! Ik weet alleen niet hoeveel vh water je dan moet vervangen door de marasquin. Da's een beetje uitproberen naar smaak.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"