Onderwerp: Hee hoi iedereen :) !!
Hee hoi iedereen!!
Na heel veel op dit forum rondgesnuffeld te hebben werd het nu wel is tijd dat ik mezelf voorstel. Ik ben 23 jaar. Ik ben pas sinds kort helemaal fan van taarten bakken.
Het zit namelijk zo, ik was zo 'gek' om JA te zeggen toen een vriendinnetje van mij vroeg of ik haar bruidstaart wilde bakken. Ik had helemaal geen ervaring, maar ben wel gek op koken, dus wilde het gaan proberen. Ik had alleen geen tijd meer om veel te oefenen en workshops zaten allemaal vol. Maar na heel veel speurwerk op internet en filmpjes kijken op Youtube durfde ik het toch aan. Voor de bruiloft heb ik 1 keer geoefend met 1 taart en zonder versiering. Voor de bruiloft zelf moest het dus gelijk goed gaan, en dat is ook gelukt Het is wel een simpele taart, want ben nog beginner, maar ik ben er toch trots op.
Hier kun je hem zien: http://lh3.ggpht.com/_dotvcgJYPPg/Sqwf3 … w00230.JPG
En nu heb ik alweer 2 nieuwe bestellingen voor 2 bruiloften. En dit keer ga ik wel van te voren op een workshop. Ik heb er helemaal zin in.
Dus nu zullen jullie mij ook regelmatig voorbij zien komen met vragen etc.
En mn complimenten voor al die mooie foto's van de taarten die ik hier op het forum vindt. Ik kan er uren naar blijven kijken
Doegie
Bruidstaart Groningen