1

Onderwerp: Hoi!!

Hoi,

Ik ben Nicole, 37 jaar , woon in Den Bosch en lees al een tijdje hier mee!Wat een geweldige creaties en ontwerpen zie ik hier voorbijkomen! Mijn dochter wordt woensdag 30 september 11 jaar en ik zocht iemand die voor mij een Pip taart kan maken. Die heb ik ondertussen gevonden in Tilburg. Nu wilde het probleem dat dochterlief ook cc wilde trakteren op school en dat mijn bakster dan nog op vakantie is. In haar mail zei zij toen: dan maak je ze toch zelf, min of meer grappig bedoelt....ik heb daar eens over nagedacht en heb gelijk de webshop maar geraadpleegt. Het nodige ingekocht en tada, ik vind het superleuk!Nu ben ik wel redelijk crea en had wel verwacht dat er iets uit mijn handen zou komen, maar ik zie hier dingen waar ik bijna bang van wordt, zo mooi!!!Mijn eerste testcupcakes zijn gemaakt en het viel niet tegen. Ze waren erg lekker, maar met de mix uit de webshop kan het bijna niet mislukken, qua smaak dan...ik ga hier nog heel veel meer lezen, en tips opdoen.
De Ikea en Action zijn ook al aan de beurt geweest voor bakspullen, dus mijn voorraad loopt gestaag op. Een vriendin wilde voor kerst al een bestelling plaatsen, geweldig. Maar het moet voorlopig gewoon gezellig blijven om te doen.
Medebaksters, ik volg jullie gestaag en blijf doorgaan met al die mooie dingen bakken!!

Groetjes,
Nicole :)

Groetjes,
Nicole :)

2

Re: Hoi!!

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif