1

Onderwerp: ervaringen sugergraft gun of kleipistool...

hallo

ik ben erg aan het twijfelen over de aanschaf van de sugercraft gun of de eventuele kleipistool...

Wat zijn jullie ervaringen?

groetjes, Diana

2

Re: ervaringen sugergraft gun of kleipistool...

Ik heb hem zelf pas sinds een week, maar zou nu al niet meer zonder kunnen!!!
Vooral het maken van 'sliertjes' zijn erg prettig!

3

de sugargun werkt echt super, ik gebruik m bij bijna elke taart!
super ding :D

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

4 Laatst bewerkt door e.b.m. (26-09-2009 21:30)

Aanschaf doet even zeer in de portemonnaie, maar de pijn duurt niet lang. Je kan er nl. zoveel dingen mee doen. Tip: wel wat crisco door je fondant gebruiken en hij "poept*" het er zo uit.

* ) Sorry voor de woordkeuze, maar de eerste keer dat ik hem gebruikte, was met chocofondant. En een lol dat mijn kids daarom hadden....!!!!!! Vandaar ;) .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

e.b.m. schreef:

Aanschaf doet even zeer in de portemonnaie, maar de pijn duurt niet lang. Je kan er nl. zoveel dingen mee doen. Tip: wel wat crisco door je fondant gebruikt en hij "poept*" het er zo uit.

* ) Sorry voor de woordkeuze, maar de eerste keer dat ik hem gebruikte, was met chocofondant. En een lol dat mijn kids daarom hadden....!!!!!! Vandaar.

haha grappig!!
Sugargun vind ik ook super werken! je kunt 'm echt voor vanalles gebruiken en je randjes zijn nog nooit zo mooi en snel geweest!!

groetjes,
Marije

6

Ik vind de sugargun ook handig, heb nog maar een randje op een taart gedaan, maar ik zie toch wel veel mogelijkheden. Gras, haar, zo'n leuk gestreept dekentje, etc.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

7

Ik ben ook enorm blij met de aanschaf van de sugargun. zou hem niet meer willen missen.

8

Als je even de zoekfunctie gebruikt en zoekt in 'decoreren' of taartdecoratie algemeen' dan zul je meer reacties vinden dan je wilt ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Heb hem ook sinds twee weken in huis en ben erg enthousiast. Ik moet wel zeggen dat ik hem met fondant erg zwaar vind werken. Maar ik doe eigenlijk het meeste met marsepein en dat is geen probleem.

10

kleipistool werkte VER-SCHRIK-KE-LIJK....

toen sugargun gekocht, en ik kan NIET meer zonder... elke taart komt ie weer uit de kast...

met marsepein werkt ie perfect, en wanneer je door de fondant wat crisco kneed, gaat ook dat er supermakkelijk door...

11

Sugargun, jaaaaa. Geen kleipistool nemen joh, daar moet je veel te veel kracht voor zetten en is helemaal niet handig! Ik snap dat die sugargun een stuk duurder is, maar hij is het echt wel waard, doen!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Ik heb (ook vanwege te weinig budget) een kleipistool gekocht. Met marsepein gaat het nog wel, gewoon beetje warm maken en dan gaat het er zo door. Maar met fondant is het echt een DRAMA!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

13

sugargun, heb hem nu een week..helemaal blij mee :D

14

Heb

laat de moed niet zakken, lekker blijven bakken