1

Onderwerp: slagroomspuit

Heb net allerlei mondstukjes gekocht om creme of slagroom te spuiten moet je  er dan een stuk afknippen dan die huls met schroefdraad erin of gewoon de zak in die schroefdraad doen en dan die mondjes erop draaien ( maar dan zit die zak er los in) kom er niet uit hoop het gauw te horen groetjes geertje

2

Re: slagroomspuit

wie kan mij zeggen hoe ik een slagroomspuit in elkaar moet zetten met die losse spuitstukjes

3

Ik heb ook een spuitzak voor slagroom, daa moet ik eerst een tuitje met schroefdraad in doen en daarover het spuitmondje. Jou eerste optie dus. Maar bij mij hoefde ik niet een stuk van de zak af te knippen!!! Het is wel de bedoeling dat het tuitje behoorlijk stak in de zak zit, goed aandrukken dus, zodat er niets meer langs kan lopen, ook niet als je druk op de zak zet bij het spuiten.

sjongejonge, ik heb je al 2 mailtjes gestuurd over het openen van nieuwe topics in verkeerde rubrieken, met daarin de link waar je je topic kunt vinden. AUB de sticky's bovenin de rubriek of de rubrieksbeschrijving onder de rubriekstitel goed lezen geen vragen stellen in onderwerpen die ergens anders over gaan

ik heb de 2 topics nu samen gevoegd. het topic wat apart stond in de babbel heb ik verwijderd

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

De huls met schroefdraad idd in de spuitzak (goed strak anders loopt alles erlangs of floept ie er uit), dan het spuitmondje erop zetten en de ring met schroefdraad daar weer overheen om hem vast te zetten. Hoop dat je het snapt.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

dank je wel moest er toch een stuk afknippen van de zak en daar was ik bang voor dat het fout ging maar zit er goed in en ga straks de taart bespuiten dank je wel groetjes geertje