1

Onderwerp: Hallo

Hallo mensen,

Al weken lees ik hier mee op het forum zonder mezelf te registreren. Ben het type: leven op andermans ideeen ;-)...

Nu heb ik mezelf eindelijk geregistreerd en ga ik mezelf maar even voorstellen. Afgelopen week ben ik begonnen met mijn eerste taart met marsepein. Best aardig gelukt! Ik had graag foto's willen plaatsen maar het was een opdracht en mijn fototoestel (batterij) was leeg.

Nu ga ik vandaag beginnen met de verjaardagstaarten voor mijn zoon die a.s. woensdag jarig is. Een hoop nieuwe dingen en tips opgezocht voor een voetbaltaart! Nu ga ik zo naar de stad, nog wat laatste inkopen doen en dan keihard aan de slag! Ik vind het best spannend want ik lees hier van alles over mislukte bollen etc. xD...

Ik ga hier zeker het resultaat posten en ik beloof plechtig dat ik het ook zal doen als het helemaal is mislukt! :d.. Zijn er hier meer mensen die aardig taarten kunnen bakken zonder dat ze een workshop of iets dergelijks hebben gevolgd??

Oh ja...en natuurlijk om me voor te stellen:

Ik ben Tineke, 28 jaar (nog steeds ;-)) en moeder van 3 leuke geweldige kinderen, Gerben (bijna 6...die krijgt dus een voetbaltaart) Miriam (bijna 4...die krijgt een prinsessentaart...vandaag samen met de voetbaltaart eerst maar een keertje oefenen) en Anna (die wordt in december 2)...

Ik ga echt als een razende roeltje naar de stad, iets zoeken om in de blokkebol te steken (die ik al jaaaaaaaaaren in de kast heb als beslagkom ;-) lucky me)

oh ja...natuurlijk vergeet ik nog te melden dat ik ook een fantastische man heb, die vaak oogluikend toekijkt hoe ik mijn tijd "verdoe" met allerlei enorme projecten :D

2

Re: Hallo

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif