1 Laatst bewerkt door Ilona (25-09-2009 21:07)

Onderwerp: Bruidstaart met een Surinaams teintje

Van alles zat tegen met deze taart. De pas gespoten roosjes waren op de grondgevallen, omdat manlief de tafel aan het afruimen was. (Hij kon niet wachten voor het eten..grrrrr). De 2e serie taarten die ik aan het bakken was stonden over te borrelen, omdat ik de oven op de verkeerde stand had staan. Ontzettend stom van mij! Toen kwam ik erachter dat ik niet genoeg bavaroispoeder meer had. Toen ben ik een recept van internet gaan proberen met gelatine- derrie prut gemaakt. Verspild: 8 eieren, 32 blaadjes gelatine, 4 bekers slagroom en een shot champagne. Door deze mislukking heb ik champagne bij moeten halen. Opnieuw gemaakt en gered door Dr. Oetker. Ik had de verkeerde fondant besteld, dus die ging scheuren, maar dat is goed gekomen door te oefenen. Tjonge jonge, ik ben blij dat ik geen aanrijding heb gekregen toen ik hem vanmiddag wegbracht.
De bruid is getrouwd met een Surinaamse man, dus vonden ze het leuk om er iets van Suriname in verwerkt te hebben. De roosjes zijn dan ook in de kleur van de Surinaamse vlag. Ik hou er niet zo van en had ook geen joepie-gevoel toen hij klaar was. Wel joepie, omdat hij af was. Dit is dan de pechtaart, hopelijk heeft het geen invloed op het huwelijk ha ha.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJIPHUAW.jpg

Bedankt voor het kijken, groetjes Ilona
www.taartentrots.nl

2

Re: Bruidstaart met een Surinaams teintje

En toch vind ik hem mooi, erg stijlvol en strak!

mijn taart is de moeite waard!

Wat vervelend voor je al die pech, maar hij is wel erg mooi geworden.

4

Ik heb niet je verhaal helemaal gelezen :o
Maar ik vind hem toch erg leuk geworden ;)

Mijn website: Presentaart