1 Laatst bewerkt door isabel-le (24-09-2009 10:25)

Onderwerp: mijn allereerste....

Bruidstaart.

En ik was helemaal vrij, hij moest vrolijk, met bloemetjes want er kwamen veel kindjes! En de vulling? : nou doe die maar die ik laatst in een taart van je heb geproefd. Oftwel een week van te voren een telefoontje of ik misschien een taart voor 25 personen wilde maken. Laat ik daar nou weer heel veel zin in hebben na een taartstop van bijna 2 maanden. En ik heb heerlijk relaxed aan de taart gewerkt.

Op locatie gebracht ( in een het dorp). 2 dagen later kreeg ik een sms-je dat de taart er fantastisch uitzag en super smaakte en dat ze het bovenste taartje netjes ingevroren heeft om een jaar later op te eten!

Missie geslaagd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WD4QPC8D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NQALMKM8.jpg

Zie nog wel de nodige verbeterpunten, maar vond het al heel wat dat ie goed rechtop bleef staan. Al lijkt het boevenste taartje scheef te staan, komt door de streepjes....In het eggie stond ie fier rechtop hoor. maaree tips en trucs en kritiek zijn altijd welkom...en natuurlijk de oh's en ah's ook.

2

Re: mijn allereerste....

hij is ook wel erg vrolijk ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Heerlijk vrolijk!! super!!
Je hoort wel vaker dat mensen de bovenste laag invriezen en omdat dan na een jaar op te eten. Is dat nog echt lekker??

4

Nou ik vind hem echt superleuk!!

Groetjes Kim
Tips en trucs zijn altijd welkom!

5

Joyce84 schreef:

Je hoort wel vaker dat mensen de bovenste laag invriezen en omdat dan na een jaar op te eten. Is dat nog echt lekker??

Haha die tip had ik ook meegegeven, ben benieuwd of ze het redden hoor....Maar volgens mij moet dat wel kunnen, al heb ik het zelf nnog niet uitgeprobeerd.

6

Joyce84 schreef:

Laatst had ik het er met een vriendin over en die van haar was nog heerlijk zei ze!!

Ik vind het echt een hele mooie taart!!! Het lijkt ook wel of hij heel groot is? klopt dat?

Ha, lekker vrolijk!

Dat invriezen adviseer ik altijd met een opmerking dat je gewoon voedsel ook niet eindeloos in de diepvries kunt bewaren... Maar hoorde vorige week ook van iemand dat hij na 1 jaar nog prima smaakte...

Het is een leuke (nieuwe, overgenome) traditie dat bewaren...maar vanoorsprong zinn het dan niet van die taarten zoals wij ze maken, maar fruitcakes volgens mij....

Gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

8

marieke81 schreef:
Joyce84 schreef:

Laatst had ik het er met een vriendin over en die van haar was nog heerlijk zei ze!!

Ik vind het echt een hele mooie taart!!! Het lijkt ook wel of hij heel groot is? klopt dat?

Hij is voor 25 personen, maar er hebben meer mondjes van kunnen eten hoor. De onderste taart is 25 cm. die daarbovenop 20 en het kleinte 12 met een ikeabolletje. ik zou het vreselijk vinden als men te weinig zou hebben.

9

something sweet schreef:

Ha, lekker vrolijk!

Dat invriezen adviseer ik altijd met een opmerking dat je gewoon voedsel ook niet eindeloos in de diepvries kunt bewaren... Maar hoorde vorige week ook van iemand dat hij na 1 jaar nog prima smaakte...

Het is een leuke (nieuwe, overgenome) traditie dat bewaren...maar vanoorsprong zinn het dan niet van die taarten zoals wij ze maken, maar fruitcakes volgens mij....

Gr. Nicolette

inderdaad, maar ach...het idee is zo leuk toch

10

isabel-le schreef:
Joyce84 schreef:

Haha die tip had ik ook meegegeven, ben benieuwd of ze het redden hoor....Maar volgens mij moet dat wel kunnen, al heb ik het zelf nnog niet uitgeprobeerd.

Oke! Ja de traditie is idd erg leuk om te bewaren.. Het leek me zo lang :o
Ik ben ook echt zon zeur wat betreft ingevroren dingen.. wij eten bijvoorbeeld al geen brood uit de vriezer :P

11

oh en aaaah! Wat is hij leuk! Echt vrolijk.

12

heel mooi zeg!

13

Van mij ook de ooohhs en aaahhhs hoor ;) Hij is heel erg leuk geworden en lekker fleurig en vrolijk :D

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

14

Mooi zeg!!

15

Een hele leuke vrolijke taart!

16

Hartstikke mooi en vrolijk !

Groetjes, Conny

17

Frumpje schreef:

oh en aaaah! Wat is hij leuk! Echt vrolijk.

Ik sluit me hierbij aan :D

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

18

heel mooi hoor.

19

echt super vrolijk! wat een lieve kleurtjes!

20

Erg mooi!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

21

Hij is leuk geworden !!!!
Het is dat je zegt dat ie niet zo groot is maar op de foto lijkt het een heel gevaarte ;)

22

Wij hadden een ijstaart dus geen probleem met invriezen :lol:

Heel mooi gedaan , leuke kleuren!!

23

nnicole1234 schreef:

Hij is leuk geworden !!!!
Het is dat je zegt dat ie niet zo groot is maar op de foto lijkt het een heel gevaarte ;)

Hahaha dan kan ik toch nog een beetje fotograveren :lol:

Ik vind 'm enorm vrolijk en zomers, mooi gemaakt hoor!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

25

Heel erg leuk en vrolijk!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!