Onderwerp: recept gezocht koekjes
Hoi
Ik zoek een speciaal recept om te maken, voor mijn halloween-koekjes
heeft iemand een leuk voorstel / meerdere leuke voorstellen ??
alvast hartelijk dank
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » recept gezocht koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Ik zoek een speciaal recept om te maken, voor mijn halloween-koekjes
heeft iemand een leuk voorstel / meerdere leuke voorstellen ??
alvast hartelijk dank
Wat voor soort koekjes zoek je? Wil je uitsteekkoekjes, om te decoreren? En zo ja, heb je de recepten hier op de site al doorzocht?
Je vraag is nogal algemeen
Bij de recepten staat een recept om koekjes te maken die makkelijk decoreerbaar zijn....
het worden idd uitsteek koekjes, om later te decoreren...
uhmmm recepten op de site, nee die had ik nog niet gevonden, maar ga eens zoeken
( ben nog vrij nieuw hier )
Ga hiernaast naar RECEPTEN, en dan BAKKEN en dan KOEKJES, deze schijnt erg geschikt te zijn om te decoreren, heb wat rond gelezen hier op het forum, na het bakken een uurtje laten afkoelen, en dan decoreren met icing, laten drogen in "open" lucht ( ongeveer 24 uur, afhankelijk van hoe dik je icing is) . De koekjes zijn daarna ongeveer 5 weken houdbaar in de koektrommel. ( niet geheel luchtdicht, anders worden ze zacht) Bak papiertje tussen de laagjes koekjes inleggen.
Las ook ergens dat het deeg en de koekjes nog beter zijn als je ze een paar daagjes van tevoren maakt, maar mijn deeg staat nu sinds gisteren in de koelkast en is kei en kei hard, dus ik ben benieuwd hoe ik die ga uitrollen morgen ( want dan zijn mijn nieuwe koekuitstekers binnen, HOERA) SUCCES
dank je wel voor de tips...
inmiddels heb ik zandkoekjes gemaakt,
en die zijn jammie!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » recept gezocht koekjes