1

Onderwerp: Biscuit steviger maken

Kan dat ????
Ik ga straks 2 halve bollen bakken, met de bedoeling die dan op elkaar te plaatsen zodat je een bal krijgt zeg maar.....
Ik wil er geen cake voor gebruiken, het bruidspaar wil ook geen cake, maar ik ben
bang dat het geheel gaat zakken straks als het opgestapeld is....dus dacht ik misschien heeft iemand een goed idee om de biscuit wat steviger te krijgen...
Ik gebruik altijd de mix van funcakes.
Of is het "gewoon" fingers crossed en gaan met die banaan 

Iemand tips ???

Groetjes

Micky

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Biscuit steviger maken

Ik gebruik tegenwoordig moscovischemix van de aveve en deze is meer cakeachtig van structuur en vind hem ook meer smaak hebben als gewoone biscuit. Dus mischien een optie

Groetjes Cindy

ehm... ik zou die bol van binnen gewoon stapelen... ik zou wel 3 pinnen gebruiken, maar dan dus dicht  bij elkaar.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

:D Heb inmiddels de bol in elkaar zitten, gevuld en afgesmeerd, vanavond ga ik hem bekleden en afwerken. Als ik hem op de ondertaart ga stapelen doe ik er van
boven naar beneden zo'n dikke plastic dowel doorheen en dat stut ik in de ondertaart nog met houten dowels, en dan is het fingers crossed en gaan morgen in de auto met die taart..............pff krijg het al warm bij voorbaat......

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

succes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs