1

Onderwerp: stapeltaarten

Vraagje, ik heb de laatste tijd veel stapeltaarten (3 lagen) gehad.
De komende tijd heb ik er nog een paar staan. Nu wilde ik graag weten hoe jullie die verpakken.

Ik doe het nu elke keer met doorzichtige inpakpapier (wat ook om bloemen heen gaat)  maar eigenlijk vind ik dat niets.

Weten jullie daar een oplossing voor. Zelf dacht ik misschien aan een verhoger te maken van houten stokjes en dan dat dicht te plakken met karton maar opzich staat dat ook weer zo knullig.

HELP !!!

2

Re: stapeltaarten

Ik zet hem in de taartdoos, dan de deksel op zijn kant erachter zetten. Dus je hebt dan een soort L en dan verder dichtmaken met foliepapier. Snap je het nog??? :)

groeten, Bianca
TAART in huis

3

ja ik snap hem nog.
Nu heb ik dus alleen de onderkant van de doos gebruikt en maak hem pak hem dan dus helemaal in met dat folie. Maar deze manier is ook een goede.
Dank je wel voor de tip

4

Ik gebruik 2 dozen: een deel onder, een deel boven en aan 2 zijkanten een deel.

Petr@ schreef:

Zo doe ik het ook.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

Claudia Mv 2 schreef:
Petr@ schreef:

Zo doe ik het ook.

Heb je hier een foto van? Ik ziet hier ook vaak mee, om een stapeltaart mooi in
te pakken.

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

nee ik heb geen foto maar je zet de taart in de doos dan schuif je de deksel vanaf de zijkant onder de doos dus staat de deksel recht op dat doe je ook aan de andere kant en zet je op de bovenkant weer een onderkant op.
Snap je het nog anders zal ik wel een foto maken.

Mvg Claudia

8

1 doos, 1 groot karton uit hobbywinkel in vieren snijden. Deze bladen vastnieten aan de onderkant van de doos (die met de witte kant naar binnen is gevouwen). Dan de deksel erop. Zo heb je een dichte doos.

Groet, Jolanda

9

Jol321 schreef:

1 doos, 1 groot karton uit hobbywinkel in vieren snijden. Deze bladen vastnieten aan de onderkant van de doos (die met de witte kant naar binnen is gevouwen). Dan de deksel erop. Zo heb je een dichte doos.

Waarom is dat eigenlijk, dat de onderdoos met de witte kant naar binnen wordt gevouwen?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

taartdoos schreef:
Jol321 schreef:

Waarom is dat eigenlijk, dat de onderdoos met de witte kant naar binnen wordt gevouwen?

Dat doe ik nooit...:S
Geloof ook niet dat ze dat bij de bakker hier doen......???!???

11

taartdoos schreef:
Jol321 schreef:

Dat staat wat mooier zeggen ze maar ik vindt juist van niet want dan zit je met een grijze buitenkant

Mvg Claudia

12

De witte kant naar binnen heb ik geleerd van Bien, een echte banketbakkersdochter! .Zij vertelde mij, dat de dozen zo zijn bedoeld (dan passen ze ook beter in elkaar). Heb het inmiddels van meer banketbakkersmensen gehoord. Zou ook met voedselveilige kant te maken hebben (net als taartkartons), maar de bovenkant gebruik je niet zo, dus dat citeer ik alleen maar. Moet zeggen, dat het wel frisser kijkt in de doos. En de buitenkant zie je niet als de deksel over de doos heen schuift. Bij stapels dus wel, maar valt echt niet op hoor (ik gebruik de Paardekooper-dozen en koop bij hen ook een pak etalagekarton A4 formaat, nog handiger dan het hobbyvel in 4-en te snijden).  Het oogt professioneel.

Groet, Jolanda

13

Ik gebruik dus juist de witte kant naar buiten. Voor voedselveiligheid maakt het niet uit lijkt me, omdat je taart (in ons/mijn geval) toch nog ergens op staat.
Ik vind het z

Mijn website: Presentaart

14

Ik snap het nog steeds niet... Maar een foto biedt duidelijkheid... Tja ik ben toch blond :lol: ook al is het niet van mezelf maar uit een potje ;)

15

Je pakt twee taartdozen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

16

Jep ik geloof dat ik 'm eindelijk doorheb! Duurt effe maar dan heb je (ik in dit geval) er ook iets aan :D

17

mascha schreef:

Ik vind het z

Groet, Jolanda

18

Jol321 schreef:
mascha schreef:

Ik vind het z

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Hier zijn de foto's ! Speciaal voor Mascha (let op de taart    ;) ). Voor deze taart zijn de flappen iets te hoog (heb ik later nog een reep van afgesneden), maar even voor het idee:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMT8FLVH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RHRFLT7U.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VHUIKHQY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I7O6R6LZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHDQBKRO.jpg

Groet, Jolanda

20

duidelijker kan niet!

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

21

ik vind et raar eruit zien met de grijs na buiten maar agh ja

22

Canadesje schreef:

Normaal gesproken zit de deksel er toch helemaal overheen? ;)

Hoe dan ook, dit is een handige manier van stapeltaarten verpakken.:Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

23

Canadesje schreef:

Als je niet stapelt, valt inderdaad (zoals Adrienne al zegt) de doos er over heen en kijkt het wel frisser in de doos. Ik heb het ook niet verzonnen, maar de dozen schijnen zo bedoeld te zijn.

Groet, Jolanda

24

ja zo heb ik het ook geleerd van marianne, die het sindsdien ook zo. Heeft ook iets te maken met de vetvrije kant van de doos, mocht het iets afgeven oid.

de webshop heeft trouwens nu ook dozen van 15cm te koop

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

25

Dan vraag je je toch af waarom er geen kant en klare dozen gemaakt worden voor hogere (stapel) taarten...

Eigen taart is goud waard!

Berichten [ 1 tot 25 van 31 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren