Onderwerp: boltaar
misschien een domme vraag.
maar hoe maak ik een boltaart heb de vorm gehaald bij ikea maar nu ?
moet het deeg erin en dan in de oven of eerst een kapsel bakken en dan repen snijden
en de schaal opvullen .
groetjes Carolien.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » boltaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
misschien een domme vraag.
maar hoe maak ik een boltaart heb de vorm gehaald bij ikea maar nu ?
moet het deeg erin en dan in de oven of eerst een kapsel bakken en dan repen snijden
en de schaal opvullen .
groetjes Carolien.
je hebt die blanda vorm??
Dat is RVS en dat kan in de oven. Dus hups beslag erin en in die oven ermee!
bij de tabellen staat hoeveel beslag je nodig hebt
heel erg bedankt. ik heb die vraag gesteld bij ons in een bakwinkeltje en zij moest hard lachen kon echt niet in de oven vertelde ze.
heel erg bedankt. ik heb die vraag gesteld bij ons in een bakwinkeltje en zij moest hard lachen kon echt niet in de oven vertelde ze.
Nou, dan ga je haar straks maar eens laten zien dat het heus wel kan
hoi oma lien,
ikkendat bakzaakje ook wwar je geweest bent!helaas kletsen hun soms maar ites en echt goede tips hebben ze ook niet!hadden mij toen veel teweinig fondant gegeven voor het bekleden van een taart!gelukkig een vriendin van mij(een ervaarde taartbakster)zei dat tegen mij dus kwam er gelukkig op tijd achter!
zijn ook erg duur in vele dingen daar!!
hebben naar mijn ideee niet veel verstand ervan!ik ben op dit forum wijzer geworden dan dat hun mij vertelde.en als je hun dingen vraagt tips enzo dan kom je later via dis forum erachter dat dat helemaal niet kan!dus tja...
veel hier kijken is mijn wijze les
hoi oma lien,
ikkendat bakzaakje ook wwar je geweest bent!helaas kletsen hun soms maar ites en echt goede tips hebben ze ook niet!hadden mij toen veel teweinig fondant gegeven voor het bekleden van een taart!gelukkig een vriendin van mij(een ervaarde taartbakster)zei dat tegen mij dus kwam er gelukkig op tijd achter!
zijn ook erg duur in vele dingen daar!!
hebben naar mijn ideee niet veel verstand ervan!ik ben op dit forum wijzer geworden dan dat hun mij vertelde.en als je hun dingen vraagt tips enzo dan kom je later via dis forum erachter dat dat helemaal niet kan!dus tja...
veel hier kijken is mijn wijze les
Dat idee heb ik ook had een vraag over regenboog cc had ze ook nog nooit over gehoord vogens haar kon je geen cake kleuren.
ben hier nu ruim een week op het forum en leer zo veel het is hier super.
Dat idee heb ik ook had een vraag over regenboog cc had ze ook nog nooit over gehoord vogens haar kon je geen cake kleuren.
ben hier nu ruim een week op het forum en leer zo veel het is hier super.
nou dat is dan wel heel dom. je kunt alles kleuren, naja bijna alles. brood, groente, melk etc.
mn zusje heeft n ontgroening gehad waarbij ze 5 dagen lang alles at met een kleurtje
ik ga daar niet meer heen voor advies,ik vraag het hier of aan mijn vriendin!
ze doen zich voor dat ze heel veel weten maar ondertussen weten ze niet veel!
hadden mij bijna 300 gr te weinig geven!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » boltaar