Onderwerp: ook ik zal me even voorstellen
Hallo allemaal,
Lees al enige tijd mee voor tips en trucs dus nu is het tijd om me ook maar eens voor te stellen.
Ik ben Jennifer, vandaag 26 geworden :-) en moeder van een zoontje van ruim anderhalf.
Ik ben altijd al gek van koken en bakken geweest hoe kan het ook anders als dochter van een kok. Maar verder dan appeltaarten, koekjes en muffins kwam ik niet. Begin dit jaar werd mijn zoontje een jaar en was het een crime om een bakkerij of particulier te vinden die de taart kon maken die ik wilde.
Dus ik dacht dit gebeurt me geen tweede keer. Het heeft even geduurt maar deze week alles aangeschaft en gisteren mijn eerste CC gemaakt. Oeh maar dat viel best tegen, er ging van alles mis. En ze waren dus niet heel spectaculair maar smaakte prima.
Maar al doende leert men en nog wat extra dingen aangeschaft, de volgende keer iets anders aanpakken en dan worden ze steeds een beetje beter. Rome is ook niet in een dag gebouwd. Ik heb nog vijf maanden tot mijn zoontje weer jarig is, dus ik grijp elke gelegenheid aan om te oefenen.
Vrijdag ga ik trakteren op mijn werk en ben van plan 30 CC mee te nemen. Ik ben benieuwd of de tweede keer beter lukt.
Groetjes Jennifer