1

Onderwerp: Ideen voor decoratie die ingevroren kunnen worden.

Hoi

Ik weet niet of het hier hoort te staan.
Ik ga onze eigen bruidstaart maken. Ik hoorde van Gonnie dat ik probleemloos mijn taart een paar weken eerder kan maken en invriezen. Nu ben ik op zoek naar leuke decoratie die redelijk safe is maar wel leuk. Ik heb de ochtend zelf nl geen tijd om er nog decoraties op aan te brengen. Het liefst dus decoratie die ik in kan vriezen compleet met de taart en waarbij de kans op smelten/instorten het kleinste is.

De vulling wordt gewoon botercreme met vlaaivulling.

2

Re: Ideen voor decoratie die ingevroren kunnen worden.

Ik heb slechte ervaringen met het invriezen van opstaande bloemen. Die worden nat bij het ontdooien en dan zakken ze in. Maar misschien dat het met heeeeeeel veel tylose wel lukt. Al komt dat de smaak niet echt ten goede.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

Ik ben ook niet voor het invriezen van decoraties :nooo... veel te riskant! Ik zou er in jouw geval voor kiezen om decoraties te kiezen die goed van tevoren klaar te maken zijn  - ze kunnen gewoon buiten koeling of vriezer bewaard worden en dan toch op de dag zelf een uurtje inplannen om ze op je inmiddels ontdooide taart te bevestigen :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Dat is idd een optie. Ik kan dan idd wel gewoon de basistaat invriezen. Bedankt, dat ga ik proberen.

5

Welke decoraties zijn makkelijk te maken en snel te plaatsen?
En kan dat de avond van te voren geplaatst worden of moet dat op de dag zelf?