1

Onderwerp: taartdozen inkopen wie deelt?

De dozen vliegen momenteel de deur uit. ( met vulling ;-) )
Dus wil ik toch maar eens in't groot gaan inkopen, div. maten.
Maar 100 per soort vind ik wel weer wat overdreven.

Wie oh wie wil delen, of heeft net grof ingekocht en kan er een deel niet kwijt??

Heb ze nog nooit via een groothandel gekocht. Ik begrijp dat paardenkoper een goeie is??

groetjes Alexandra

Groetjes Alexandra
http://www.lekkertaart.nl

2

Re: taartdozen inkopen wie deelt?

Als je zelf gaat inkopen wil ik wel wat overnemen (afhankelijk van de maten die je gaat bestellen). Ik woon alleen niet bij je in de buurt. Ga je naar Taart en Trends?

Groetjes, Elly

3

helaas kan ik niet naar taart en trends (snik snik) weet niet waar je woont? heb nl wel familie in hilversum wonen. dus kom af en toe in die buurt.

Groetjes Alexandra

4

Hoi ik wil ook wel delen met je en ik woon pracisch om de hoek (krimpen) dozen kan ik altijd wel gebruiken ik heb ze de laatste keer bij paardenkoper gehaald gaat perfect.

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

hoeveel zouden ze gaan kosten weet je dat toevallig al?

6

shopgirl schreef:

Hoi ik wil ook wel delen met je en ik woon pracisch om de hoek (krimpen) dozen kan ik altijd wel gebruiken ik heb ze de laatste keer bij paardenkoper gehaald gaat perfect.

Da's makkelijk qua afstand.

welke afmetingen heb jij toen gehaald?
ik dacht aan 3 afmetingen zodat de kleine taartjes ook een beetje een passend doosje hebben. En de grootste zal voor mij 30 of 35 cm oid moeten zijn. verder maakt het me niet veel uit.

je mag ook priv

Groetjes Alexandra

7

Ik zou evt ook wel mee willen doen. Zeker met de kleintjes.
Werk in Capelle west dus redelijk te doen qua afstand.

8

bibabakster schreef:
shopgirl schreef:

Da's makkelijk qua afstand.

welke afmetingen heb jij toen gehaald?
ik dacht aan 3 afmetingen zodat de kleine taartjes ook een beetje een passend doosje hebben. En de grootste zal voor mij 30 of 35 cm oid moeten zijn. verder maakt het me niet veel uit.

je mag ook priv

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

9

google ff op versteden tilburg.. daar in de webwinkel kan je ook taartdozen kopen

Onder verpakkingen heb je gebaksdozen en zwanhalsdozen. oh oh oh en ook snoepzakjes super handig voor icing spuiten en zo ;)

prijzen op de site zijn wel zonder btw en verzenden is normaal tnt tarieven

10

Versteden is wel een goede tip! Weet iemand of de Makro, Sligro of Hanos ook taartdozen verkoopt?

11

bibabakster schreef:

helaas kan ik niet naar taart en trends (snik snik) weet niet waar je woont? heb nl wel familie in hilversum wonen. dus kom af en toe in die buurt.

Ik woon ook niet in de buurt van Hilversum, maar 3 oktober ben ik daar wel i.v.m. Taart en trends.

Groetjes, Elly

12

Elly67 schreef:
bibabakster schreef:

Ik woon ook niet in de buurt van Hilversum, maar 3 oktober ben ik daar wel i.v.m. Taart en trends.

helaas dan gaat het niet werken

Groetjes Alexandra

13

hmm goed plan wel samen inkopen, wilde ook al dozen kopen per 100 maar dan heb je maar 1 maat of een paar honderd dozen, dat gaat me ook wel te ver maar als je met 4 koopt heb je vier verschillende dozen elk 25 :)

14

Woon helaas niet in de buurt. Vind de verzendkosten van paardekooper (25 euro) en van versteden (12,95) zo hoog. Nog andere idee

15

Is er iemand in omgeving Eindhoven die ook samen dozen wil kopen? Ik weet niet wat ze kosten bij de Sligro of Hanos maar daar heb ik pasjes van.
Ik wil in ieder geval dozen van 25 * 25 en misschien nog een kleinere maat.

16

Ik heb wel interesse om met je samen in te kopen. Weet je toevallig in welke maat 25 of 20 cc'tjes in kunnen en zo ja dan wil ik er wel van je overnemen. Woon ongeveer om de hoek bij op de Lageweg.

17

mrs.cake schreef:

Ik heb wel interesse om met je samen in te kopen. Weet je toevallig in welke maat 25 of 20 cc'tjes in kunnen en zo ja dan wil ik er wel van je overnemen. Woon ongeveer om de hoek bij op de Lageweg.

Dan woon je wel h

Groetjes Alexandra

18

Jij kent mijn dochter Kaith wel van Bambini denk ik zo... Mijn cc'tjes zijn standaard 7cm dus dan kan ik met je meedoen voor de 30x30cm.

Berichten [ 18 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdozen inkopen wie deelt?