1

Onderwerp: Ideeen gevraagd House warming???

Morgenavond hebben we een feestje, mijn oom en tante geven een house warming party! Aangezien ik morgen ga freubelen bij Marie Jose, dacht ik: laat ik dit middagje aangrijpen om een taart te maken, aangezien mijn oom banketbakker is geweest (en geen marsepeinen taarten kan maken!:) , maar wel erg lekker vindt!)

Ze hebben 2 paarden...maar ik zie geen how to van een paard!(en nog nooit geboetseerd)
Ik zag net wel een taart voorbij komen met een hoefijzer, die op de taart 'staat'!
Maar dat krijg ik vast nooit met marsepein?
Iets met een tekst lijkt me ook leuk (Home is where the love begins  of zoiets)...

Het wordt gewoon een ronde taart, en die ga ik decoreren!

Misschien hebben jullie nog andere ideeen?

Dank je wel alvast!

Groetjes Tamara
*Bake my Day*

2

Re: Ideeen gevraagd House warming???

als je een foto van het huis hebt. zou je er een puzzel van kunnen maken? dat is het eerste wat me zo even te binnen schiet.

3

Of een bloembakje! Meestal nemen mensen bloemen of planten mee toch bij een housewarming??

4 Laatst bewerkt door Eetje (18-09-2009 17:53)

Persoonlijk vind een taart in de vorm van een huis wel een leuk in idee of een huisje op een taart zoals dit een puzzelplaatje van een huis kan natuurlijk ook.

5

Voor een housewarming vind ik een klavertje-vier-taart met geboetseerde sleutel wel leuk

knuffies Karin

6

Ik zou ook voor een sleutel gaan. Zo'n ouderwetse met veel sierkrullen eraan. In goud of zilverkleur.

7

Thanx meiden!
Weer genoeg ideeen!!!Ik ga er een nachtje over slapen, en wie weet wat daar morgen uitkomt!

Groetjes Tamara
*Bake my Day*