1

Onderwerp: EINDELIJK een stapeltaart gemaakt.

Nou het was eindelijk zover. Of ik taart kon maken voor 30 personen. Ik ben nog helemaal niet klaar om voor anderen te gaan bakken maar mijn schoonmoeder kon ik niet weigeren natuurlijk. Dit was er 1 van. Onder de bovenste taart had ik een kartonnetje gedaan en die taart werd aangesneden toen de stapel nog op elkaar stond. Toen de onderste laag 's middags aan de beurt was, werd het kartonnetje verwijderd. En met het kartonnetje de bovenste laag marsepein..... Maar goed, hij was lekker. De boel was gestut met KitKat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKD3QBPC.jpg

Re: EINDELIJK een stapeltaart gemaakt.

Mooie taart!! Je kan voor andere gaan bakken hoor!!

Lieve groetjes Yvonne

3

hele mooie taart! :thumb:

groetjes Bibia

4

Mooi hoor!
Ik ga ook binnenkort voor het eerst stapelen, en volgens mij moet je onder de bovenste taart 2 kartonnetjes doen. Eentje met de glimmende kant naar beneden, dan blijft

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

5

Superstrakke stapeltaart zeg, en wat een werk al die bolletjes om en om roze-bruin... ! Wat hartstikke jammer dat je laag marsepein ermee af kwam zeg !

Groetjes, Conny

6

Prachtig strakke taart!

7

heel chique!

8

Ziet er goed uit hoor!

Mijn website: Presentaart

9

Mooie taart!

10

Nou, die worden al mooi strak! En leuk dat je van al je taarten een leuk presentatieplaatje maakt met tekst erbij. Blijf je nummeren of stop tellen bij nummer 15?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

Annemiek schreef:

Nou, die worden al mooi strak! En leuk dat je van al je taarten een leuk presentatieplaatje maakt met tekst erbij. Blijf je nummeren of stop tellen bij nummer 15?

:D

Nee hoor, ik ben niet van plan te stoppen bij 15. Niet met bakken en niet met de foto's. Ik ga voor de 100!!

12

Die ziet er leuk en gezellig uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl