Onderwerp: 'In het huwelijksbootje'
Dankzij de lieve Lara (M, red.).... kreeg ik deze bijzondere bruidstaart opdracht.
Lara nogmaals hartelijk bedankt voor deze opdracht!!
Het bruidspaar wilde hun eigen boot als 3D Taart...
Een heerlijk jong stel met lief zoontje, en niets was ze te dol. er moest ook veel humor in terug komen en dingen die belangrijk voor ze zijn.
Zo zijn o.a. achter op de boot de ringen van het bruidspaar als reddingsboeien terug gekomen. Ja... dit stel wilde zeker geen traditionele bruidstaart!!!
Helaas is dit de enige foto die ik vooralsnog heb.. Ik heb de taart ter plekke opgebouwd. En kon in de donkere kleine ruimte niet echt foto's nemen. Dit is de 1e foto die ze me vorige week stuurden. de officiele volgen nog..
De ondertaart wilden ze graag in precies dezelfde stijl als een taart die ik eerder voor mezelf had gemaakt.
Ik kan jullie wel vertellen dat deze taart me 10 jaar van mijn leven heeft gekost!! 7-8-09 was het snikkkes heet... de marsepein wilde het liefst wegsmelten...(maargoed dat het een waterthema was.. ... de RI golfpiekjes zijn gesmolten tot een plasje..)
En tijdens het opbouwen liet het personeel tot 3 keer toe!!!! een hele kar met wijnglazen omdonderen. vanaf de 2e kar stond ik als een rietje te beven en heeft mijn man voor mij de zeiltjes maar keurig met een 'paalsteek' aan de mast geknoopt.. Gelukkig heeft deze taart de storm van het personeel kunnen trotseren.. en op veilige wijze de haven van het aansnijmoment bereikt.
Ze waren suuuperblij... echt leuk altijd die reacties achteraf!!! Zelf was ik niet helemaal happy met de uitvoering van het bootje... maar er is ook zoooo veel tijd gaan zitten in het bruidspaar en hun zoontje.. daar had ik thuis nog snel even een plaatje van geschoten...
hihi.. op de achtergrond staat de half klaarzijnde Assepoesterskoets dummie... ik vind het zo leuk dat de assepoesjes naar het paartje lijken te kijken... soms is het net levend theater hier...
Ooohh en sorry voor deze lap met text!!
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops